Kūno kultūros pamokos planas - konspektas 5 klasei


Kūno kultūros planas. Kūno kultūros pamokos 5a klasės mokiniams planas konspektas. Pamokos tema Vertybių ugdymas žaidimų pagalba. Pamokos uždavinys Žaisdami judriuosius ir sportinius žaidimus, modeliuojant galimas moralinių vertybių pasireiškimo situacijas (draugiškumo, kilnumo, bendradarbiavimo, altruizmo), mokiniai kilniai žais ir išvardins ne mažiau kaip 3 pozityvias vertybes, pastebėtas ar patirtas pamokoje. Priemonės. Iššukiai. Pamokos. Dalys. Mokymosi veikla. Veiklos variacijos. Iššūkiai. Klasės organizavimas. Refleksija.


Priemonės: skiriamieji ženklai, teniso kamuoliukas, lazdelė, 4 krepšinio kamuoliai, tinklinio kamuoliai.

Siekis varžytis, pirmauti, pasiaukojimas dėl komandos. Gebėjimas kilniai varžytis ir garbingai laimėti bei pralaimėti.

1. Pamokos uždavinio išdėstymas. Pamokos eigos ir vertybinių nuostatų aktualizavimas.

Mokiniams tai netradicinis pamokos uždavinys, todėl sukėlė susidomėjimą. Pamokos tema - žaidimai, mokiniams visada patraukli ir emocinga.

Paskiriamas vadovaujantis, kuris gaudo klasės draugus. Pagavus draugą, jungiamasi į tinklą.

Šis žaidimas – efektyvi ir emocinga mankštos forma, teikianti vaikams tausojantį fizinį krūvį.

Sėdime kojomis žergtai, susikibę viena, abiem rankom lenkiamės pirmyn, atgal.

geriausias draugas, todėl padidėja pratimų efektyvumas, nes tarp draugų stipresnis tiek emocinis, tiek fizinis ryšys.

Vienas remiasi į grindis rankomis ir kojomis, kitas pralenda. Po to pirmasis atsispaudimo pozicijoje – antrasis – peršoka. 10 k. Po to pasikeičia.

Vienas guli veidu į grindis, kitas peršoka per jį ir atsigula. Tada šoka kitas. Taip keliauja iki nurodytos linijos.

geriausias draugas, todėl padidėja pratimų efektyvumas, nes tarp draugų stipresnis tiek emocinis, tiek fizinis ryšys. Atsiranda rungtyniavimo aspektas, kas teigiamai veikia emocijas ir ugdo vertybines nuostatas.

Laimi žaidėjas, pagavęs kamuoliuką 3 kartus. Draugai sveikindami pakelia ant rankų nugalėtoją arba jam paploja.

pagautasis atsistoja kojomis žergtai, norint jį išgelbėti, reikia du kartus pralįsti tarp jo kojų. Šiame žaidime gali gaudyti du žaidėjai.

Žaidėjai laisvai bėgioja aikštelėje. Vadovaujantysis gaudo juos. Žaidėjas, norintis pabėgti, turi susiglausti nugara su priešingos lyties žaidėju.

  • Kūno kultūra Planai
  • 2014 m.
  • 9 puslapiai (1315 žodžių)
  • Kūno kultūros planai
  • Microsoft Word 20 KB
  • Kūno kultūros pamokos planas - konspektas 5 klasei
    10 - 8 balsai (-ų)
Kūno kultūros pamokos planas - konspektas 5 klasei. (2014 m. Gruodžio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-planas---konspektas-5-klasei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:50