Kūno kultūros pamokos planas I klasei


Kūno kultūros teminis planas 1 klasei. Kuno kulturos pamokos planas 1 klasei. Kuno kultura 1 klase. Kuno kulturos pamokos planas konspektas. Kūno kultūros pamokų teminiai planai. Kuno kulturos planas 1 klasei. Kuno kultura 1 klaseje. Kuno kultura 1 klasei. Kūno kultūros pamokos uzdaviniai. Kūno kulturos teminiai planai.

Kūno kultūros konspektas. Tobulinti gebėjimą laisvai, koordinuotai įvairiais būdais šokinėti. Ugdyti vikrumą, lankstumą, taisyklingą kvėpavimą. Laikytis susitarimų, taisyklių, tvarkos. Judesiais ir gestais bandyti išreikšti jausmus; derinti judesį ir žodinę raišką.


)pasisveikinimas, nusiteikimas veiklai. Vaikai sudaro mažą ratą, užmerkia akis ir bando įsivaizduoti, kad iš kiekvienos širdelės išeina spindulys. Vaikai prašomi įsivaizduoti, kad nuo jų širdžių siunčiamų spindulių rato centre susidaro – ryški saulė – gėrio ir meilės saulė. Saulė didėja, didėja ir pavirsta aukso spalvos.

)paskui vaikai poromis eina ratuku. Eidami vaikai per pirmą kimštą kamuolį perlipa; per antrą peršoka; pro metalinį lanką pralenda. Taip kartoja kar(perlipti, peršokti, pralįsti). Tuo metu sakydama išdėstau priemones. Reikalauju teisingos laikysenos, vienodo tempo. Atlikus užduotis, padedu priemones įkiškio nepagavome. Einame tyliai parko takeliu; žiūrėkime į medžius; gal pavyks pamatyti voveraitę. Pasistiebus – įkvėpti, pritūpus – iškvėpti.

Voveraitės irgi nepavyko pama ėjimas išsisklaidžius, po signalo sustoti vora. Išskaičiuoti 1, 2, 3, 1, 2, 3,salėje padedami keli gimnastikos lankai. Tai paukštelių gūžtos į kiekvieną lanką gali atsistoti tik keletas žaidėjų. Lankuose vietų mažiau negu salėje vaikų. Mokytoja sako, kad lauke šviečia saulė , o paukščiai skrenda ieškoti maisto. Vaikai imituoja kaip skrenda paukščiai, striksi ir pan. Kai mokytoja pasako lietus , paukščiai greitai skrenda ir skubaštai ir atėjome į parko aikštelę, gal pasimankštinkime? Paimu didelius lankus, išdėlioju juos. O pati rankose su lanku atsistoju mokytoja: kol šokinėjote per balutes, nustojo lyti ir saulutė vėl šviečia. Vaikai greitai su mokytoja surenka lankus, palieka tik kelis. Vaikai gal norite pažaisti? Vaikai – taip! žaidimui vadovauti gali skaičiuotės ar susitarimo būdu išrinktas žaidėjas. Stebiu, tik žaidimą, netiesiogiai vadovauju (reikalauju teisingai laikytis taisyklių) ir fiksuoju, kas gauna baudos taškus. Skelbiu nugalėtojus. Žaidimas galivaikai rikiuojasi poromis, eina sunkiais živaikai sėdi ratuku. Mokytoja: - pradėjo lyti , vaikai pirštais tyliai barbena į grindis, smarkiai lyja - stuksena stipriau, žaibuoja - du kartus suploja delnais, griaudžia griaustinis – kelis kartus kumščivėl pradėjo lyti, slėpkimės po medžiu. Žaidimui gali vadovauti mokytoja ir paskirtas vaikas. Žaidimas kartojamas ne daugiau kartų. Pa

Kūno kultūros pamokos planas I klasei. (2011 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-planas-i-klasei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:10