Kūno kultūros pamokos planas


Kūno kultūros pamokų planai. Kūno kultūros pamoka. Kūno kultūros pamokos planas konspektas. Kuno kulturos planai. Kuno kulturos pamokos uzdaviniai. Tinklinio pamokos planas. Tinklinio pamoka. Kūno kultūros pamokos planai. Estafetes su kamuoliu. Pramankstos planas.

Kūno kultūros konspektas. Pagrindiniai uždaviniai. Mokyti atlikti perdavimus trejetukuose. Tobulinti tinklinio kamuolio perdavimą iš viršaus ir apačios dviem rankom. Mokomasis tinklinio žaidimas. Tinklinis sėdint. Žaidžia dvi komandos, kurių žaidėjai atsisėda savo aikštelėse abipus neutralios zonos. Burtų keliu vienos komandos žaidėjas, sėdintis prie galinės linijos, pasiunčia kamuolį varžovų pusėn. Komandos žaidėjams leidžiama perdavinėti tris kartus, o ketvirtuoju lietimu reikia pasiųsti į varžovų pusę.


Leidžiama vesti.

Ineta plungaitė inventorius: tinklinio kamuoliai, švilpukaspatikrinamas mokinių pasiruošimas. žaidimas-estafetė apibėgant žymeklius. Mokiniai suskirstomi į dvi komandas. Viena komanda atsistoja prie vienos galinės linijos, kita komanda atsistoja prie kitos galinės linijos. (dvi komandos sustoja voromis priešpriešais už galinių linijų). Po ženklo pirmieji žaidėjai apibėga artimesnįjį žymeklį, paskui vidurinįjį ir apibėgę tolimesnįjį žymeklį grįžta tiesia linija atgal, paliečia ranka sekantį žaidėją, o patys atsistoja vorų galuose.

,,skriestuvas . Sudaromos kelios komandos, kurių žaidėjai sustoja eilėmis prie starto – finišo linijos. Prieš kiekviena komandą per 15-20 m padedamas kimštinis kamuolys. Po ženklo pirmieji žaidėjai bėga prie kimštinio kamuolio, uždeda kojas ant kimštinio kamuolio ir atremtyje gulint, rankas dėliodami (perdėdami) kairėn pusėn, panašiai, kaip skriestuvai, nubrėžia 3600 ratą. Paskui greitai atsistoja, bėga prie starto – finišo linijos. Kai perkerta starto – finišo4-7 mokiniai atsisėda prie gimnastikos suoliuko, paima jį iškelia į viršų palengva atsigula ir lėtai atsisėda.

tinklinis sėdint. Komandos žaidėjams leid žaidimas skirtas vietoj pramankštos, kad vaikai paruoštų širdį darbui, nusiteiktų darblaimi komanda, greičiau įvykdžiusi užduotį, pralaimėjusi komanda padaro po 5žaidžiama pagal tinklinio taisykles, tik vietoj tinklo – neutrali zona. Žaidėjai vietomis nesikeičia. Kamuolį paduoda žaidėjai, sėdintys prie galinės linijos. Jei mokiniams sunku įsivaizduoti tinklą, galima padėti žymekliuvisi susiskirsto po tris ir pasiima po vieną kamuolį trejetui. Trejetukas sustoja trikampiu 4-5 m. Atstumu viekamuolio perdavimas vorose. Žaidėjas, perdavęs kamuolį, bėga dešine puse į priešais stovinčių žaidėjų voros galą.

Priešpriešinė estafetė per tinklą. Dviejų (trijų) komandų žaidėjai dalijami pusiau ir sustoja voromis abipus tinklo priešpriešais už puolimo linijų.

Kūno kultūros pamokos planas. (2011 m. Balandžio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-planas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 22:23