Kuno kulturos pamokos teoriniai aspektai


Netradicines kuno kulturos pamokos. Kuno kulturos pamokos struktura. Netradicine kuno kulturos pamoka. Netradicines kuno kulturos pamokos planas. Netradicines pamokos planas. Pamoku uždaviniai. Teorinės kūno kultūros pamokos. Šiuolaikiniai reikalavimai mokinių kūno kultūrai. Kuno kulturos pamokos planas konspektas. Netradicine kuno kultura.

Kūno kultūros konspektas. Įvadas. Kuno kulturos pamokos teoriniai aspektai. Kūno kultūros pamoka. Pamokų klasifikavimas. Pamokos struktūra. Vienas iš pagrindinių šiuolaikinės kūno kultūros uždavinių yra ugdyti mokinių fizinio aktyvumo kasdieniame gyvenime motyvus bei įgūdžius. Vienas iš efektyviausių būdų šiam uždaviniui spręsti yra standartinių (įprastinių) pamokų kaita su netradiciniais pamokų uždaviniais ir jį atitinkančiu turiniu. Tokios pamokos didina mokinių susidomėjimą, jie patiria teigiamas emocijas. Taigi sukuriamos fizinio aktyvumo motyvus skatinančios prielaidos. Studentai ir turintys nedidelę darbo patirtį kūno kultūros mokytojai stokoja teorinių ir praktinių žinių apie netradicines kūno kultūros pamokas. Pirmoje leidinio dalyje kuno kulturos pamoku teoriniai aspektai pateikiami bendriausi kūno kultūros pamokos reikalavimai, tinkantys įvairaus tipo, rūšies pamokoms, skirtoms įvairaus amžiaus ir pajėgumo mokiniams.


Vienas iš pagrindinių šiuolaikinės kūno kultūros uždavinių yra ugdyti mokinių fizinio aktyvumo kasdieniame gyvenime motyvus bei įgūdžius.

Pirmoje leidinio dalyje kuno kulturos pamoku teoriniai aspektai pateikiami bendriausi kūno kultūros pamokos reikalavimai, tinkantys įvairaus tipo, rūšies pamokoms, skirtoms įvairaus amžiaus ir pajėgumo mokiniams. Antroje dalyje kuno kulturos pamoku konspektai parengta 10 praktikoje patikrintų pamokų konspektų. Vykdant pamokas pagal šiuos konspektus sudaromos galimybes mokiniams patirti teigiamas emocijas, žadinamas jų sąmoningumas ir aktyvumas, skatinamas kūrybiškumas. Kūno kultūros pamokos pagal pateiktus konspektus gali tikslingai papildyti tradicines kūno kultūros pamokas. Pagrindinė konspektų funkcija yra ne pateikti gatavus pamokos receptus, bet generuoti idėjas, kaip racionalizuoti kūno kultūros pa­mokas, jų turinio kaitą, pritaikant pamokas įvairaus amžiaus ir pajėgumo moki­niams.

Leidinio pabaigoje pateikiami dažniausiai pasitaikantys su leidinio turiniu susiję klausimai apie kūno kultūros pamoką ir jos vykdymo metodiką bei atsakymai į juos.

Metodinis leidinys skirtas rengiančių pedagoginio profilio kūno kultūros specialistus aukštųjų mokyklų studentams, mažą darbo patirtį turintiems kūno kultūros mokytojams. Leidinyje pateiktas pamokas adaptuojant pagal darbines veiklos specifiką, juo iš dalies gali naudotis prakūno kultūros pamoka grindžiama bendraisiais ir metodiniais fizinio ugdymo principais, kuriuos sukonkretina ir papildo tokie reikalavimai.

Pamokos poveikis turi buti visapusiškas, Pamoka turi stiprinti sveikata , ugdyti fizines ir dvasines ypatybes, Asmenybę.

Mokymas, ugdymas turi vykti per visa pamoka - nuo pirmos iki paskutines minutes. Pasitaiko, kad pamokos uždaviniai sprendžiami tik pagrindinėje jos dalyje. Tokiu atveju pedagogas neracionaliai sunaudoja laika.

Pamokose reikia vengti metodiniu standartų. Pamokų turinio ir metodikos įvairovės būtinumą sąlygoja nuosekliai sunkėjantys uždaviniai, mokinių organizmo poslinkiai, išorinių sąlygų kaita.

Būtina visus dalyvaujančius pamokoje ir stebinčius mokinius, atsižvelgiant į jų individualias savybes, įtraukti į organizuotą veiklą.

Iš anksto numatyti konkrečius uždavinius, kuriuos butų galima įgyvendinti būtent toje pamokoje. Uždavinkūno kultūros pamokose įgyvendinami sveikatos stiprinimo, ugdymorekomenduojama per pamoka. Spręsti 2-3 uždavinius. Daugiau dėmesio skiriama fizinėms ypatybėms lavinti nei judesiams mokyti.

Kuno kulturos pamokos teoriniai aspektai. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-pamokos-teoriniai-aspektai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:36