Kūno kultūros paskaitų medžiaga


Kruvio apimtis intensyvumas. Fizinės ypatybės. Rufje testo skaiciavimas. Ištvermės ugdymo metodai. Kuno kulturos paskaitos. Kuno kulturos paskaitos planas konspektas. Rufje testo formule. Ištvermes lavinimo metodai. Kartojimu ir seriju skaicius. Kuno kultura moksline medziaga.

Kūno kultūros konspektas. fizinės treniruotės apimtis ir intensyvumas. Kas tai yra sveikata? Nustatykite savo kvėpavimo sistemos funkcinį pajėgumą. Odos funkcija ir higiena. Fizinio, techninio, taktinio rengimo uždaviniai. Apibūdinkite sveikos gyvensenos sampratą. Pagrindiniai reikalavimai savarankiškai fizinei treniruotei. Pagrindiniai sveikos mitybos principai. Jėgos fizinė ypatybė, jos ugdymo metodai ir priemonės. Išvardinkite pagrindinio sveikatos mokymo uždavinius. Sudarykite asmeninę pirmo mėnesio aerobinės treniruotės programą. Cholesterolio, lecitino ir ląstelienos įtaka sveikatai. Greitumo, lankstumo, vikrumo fizinės ypatybės. Jų ugdymo metodai ir priemonės. Apibrėžkite sveikatos rizikos veiksnius. Sudarykite pirmo mėnesio kūno svorio reguliavimo fiziniais pratimais programą (fizinio krūvio apimtis, intensyvumas, dažnis) remiantis rufje testo rezultatais. Nikotino poveikis rūkančiųjų sveikatai. Ištvermės fizinė ypatybė. Asmens higienos samprata. Sudarykite asmeninę vienos treniruotės jėgos ištvermės ugdymo programą (pratimų skaičius, serijų skaičius, kartojimų skaičius serijoje, pertraukėlės (min. ) tarp pratimų ir tarp serijų). Kaip pasireiškia abstinencinis sindromas. Ištvermės fizinės ypatybės ugdymo metodai ir priemonės. Tinkamo gyvenimo rėžimo higieninis apibūdinimas. Kaip be vaistų galima sumažinti padidėjusį kraujospūdį.


Sudarykite pirmo mėnesio kūno svorio reguliavimo fiziniais pratimais programą (fizinio krūvio apimtis, intsudarykite asmeninę vienos treniruotės jėgos ištvermės ugdymo programą (pratimų skaičius, serijų skaičius, kartojimų skaičius serijojetreniruotės tikslas - kelti fizinį darbingumą ir įvairių organizmo sistemų funkcinį pajėgumą. Treniruotės poveikį organizmui apsprendžia dalykai.

Treniruotės apimtis (visuma visų pratimų darytų per treniruotę ir atstatomosios priemonės po treniruotės (mineral. Druskos, vitamin. , sauna, masažas, baseinas; treniruotės krūvis, matuojamas laiku, m ir km, kg ir t, varžybų skaičiumi); .

Treniruotės intensyvumas- pratimų atlikimo kiekis per laiko vienetą. Intensyvumas nustatomas ir reguliuojamas pulso dažniu (pulsmums labiausiai tinka trečias. Pervargimo požymiai: blogas apetitas, nemiga. Persitreniravus paaštrėja tie pasveikata- tai daugiau negu laisvė nesirgti, laisvė nekentėti skausmų, laisvė per anksti nemirti. Sveikata tai visapusiška fizinė, dvasinė ir socialinė žmogaus gerovė. Ji glaudžiai susijusi su žmogų supančia aplinka. Sveikatą netgi galima išreikšti tam tikra formule.

Didindami skaitiklį ir mažindami vardiklį, galime tikėtis geresnės sveikatos. Aplinka gali turėti ir teigiamą poveikį (dėl to apibrėžimas nėra visiškai teisingas). Bet iš to seka išvada, kad valdant aplinką ir didinant žmkvėpavimo sistema – yra viena iš tų organizmo sistemų, kurios labiausiai pasiduoda treniruotei. Naudojama keletas būdų kaip nustatyti kvėpavimo sistemos funkcinį pajėgumą.

Kuo mažesnis kvėpavimo dažnis, tuo geriau treniruota kvėpavimo sistema (treniruoto 8-12 k/min netreniruoto 17 k/min. Štungės mėginys – matuojama kioda tai išorinis mūsų organizmo apvalkalas. Oda turi tris sluoksnius. Pagrindinė odos funkcija yra apsaugoti organizmą nuo išorinių veiksnių poveikio. Taip pat oda yra svarbi tuo kad per ją vyksta intensyvi šilumos ir dujų apykaita, bei su prakaitu pasišalina druskos. Kiekvieną dieną per odą iš organizmo pasišalina ~0,5 l prakaito. Odos funkcijos priklauso nuo daugelio dalykų: nuo virškinamojo trakto veiklos, nuo to ar racionali ar neracionali mūsų mityba, vaistų naudojimo, žalingų įpročių ir žinoma nuo odos higienos.

Odos higiena – tai sisteminga jos priežiūra: valymas, tepimas, prausimas. Žmonės turi tris odos tipus, pagal kuriuos jie turi skirtingai pasirinkti sau tinkamas odofizinės ypatybės: jėga, greitumas, lankstumas, vikrumas ir ištvermė. Fizinio rengimo priemonėmis vadinamos visos sporto šakos ir visi fiziniai pratimai.

Kūno kultūros paskaitų medžiaga. (2010 m. Lapkričio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-paskaitu-medziaga.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 16:10