Kūno kultūros svarba mūsų gyvenime


Kūno kultūros skaidrės. Kūno kultūros būtinumas. Judesių lavinimas neatsiejamas nuo vaiko protinio ugdymo. Fizinis aktyvumas – prigimtinis organizmo poreikis. Fizinės veiklos įtaka nervų sistemai. Kūno kultūra ugdo asmenybę. Aktyvus poilsis – svarbus dienos režimo punktas. Planuojant mankštos laiką, svarbu įsidėmėti kelis dalykus. Fizinė veikla – puikus būdas siekti sveikatinimo ir edukacijos tikslų. Raumenų grupių veiklos kaita. Neverskime mankštintis per ilgai. Pratimai smagiam laiko praleidimui. Pratimas „Daryk, kaip aš!“. Pratimas „Lanksti nugarytė“. Pratimas „Siek, kiek pasieksi!“. Pratimas „Lėktuvėlis“. Pratimai „Ritmas“. Pratimas „Rankų tempimas“. Pratimas „Linksmieji sukiniai“. Pratimas „Linksmasis futboliukas“. Pratimas „Beždžioniukas“. Taigi,kūno kultūra būtina,nes.


Fizinis aktyvumas – nauda sveikatai ir smagi pramoga. Rinkevičiūtė Milda IIIc.

Fizinis aktyvumas skatina nervų sistemos brendimą. Paspartėja nervinių impulsų perdavimas, o tai lemia geresnę judesių koordinaciją. Ribojant fizinį aktyvumą vėlinamas motorinis, fizinis ir psichinis vystymasis.

Judesių lavinimas neatsiejamas nuo protinio ugdymo. Fizinė veikla turėtų būti praturtinama užduotimis intelektui ugdyti. Kiekviena užduotis turi ne tik lavinti fizinius gebėjimus, bet ir skatinti mąstyti, pažinti aplink esančius daiktus, jų savybes, nustatyti erdvinius ryšius, laiko trukmę, atstumą iš akies.

Planuojant mankštos laiką, svarbu įsidėmėti kelis dalykus:.

Nereikėtų siūlyti ir pernelyg lengvų pratimų, o tuos, kuriuos išmokstama atlikti – palaipsniui sunkinti. Sudėtingesnius, didesnių fizinių ir psichinių pastangų reikalaujančius pratimus rekomenduotina kaitalioti su lengvesniais.

Sėdatės ant grindų, kojas pražergtos į šalis kiek galima daugiau. Viena po kitos rankutėmis „žingsniuojama“ į priekį. Lenkiamasi kuo daugiau į priekį, tačiau negalima kelti užpakaliuko.

Sėdatės ant kėdutės.Treneris stovi priešais ir ploja melodiją. Jūs kojomis turite ją atkartoti.

Sėdatės ant kėdės, į rankas paimate kamuolį. Partneris stovi jums už nugaros. Pakeliate rankas su kamuoliu virš galvos ir atiduoda kamuolį partneriui. Trumpam atsipalaiduojate. Tada vėl ištiesiate rankas į viršų, suimate kamuolį ir nuleidžiate jį į prieš akis.

Atsisėdate ant grindų, per kelius truputį sulenkiate kojas, o rankomis atsiremiate į žemę. Partneris atsisėda priešais, maždaug 1,5-2 metrų atstumu.

Kūno kultūros svarba mūsų gyvenime. (2014 m. Rugsėjo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-svarba-musu-gyvenime.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 22:46