Kūno kultūros špera


Kūno kultūros Špera. Kūno kultūros teorijos špera. Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fizinio aktyvumo normos. Fizine treniruote. Jos apimtis ir intensyvumas. Fizines treniruotes turinys arba fizinio rengimo uzdaviniai ir priemones. Jegos fizines ,jos ugdymo metodai ir priemones. Greitumo,lankstumo,vikrumo fiz. Ypatybes,ju ugdymas. Istvermes fiz. Ypatybes,jos ugdymo metodų grupes,metodai,priemones. Apibudinti testus kuriais nustatome širdies kraujagisliu sistemos treniruotuma. Kaip apskaiciuoti optimalų kuno svory metriniai matavimai. Kaip nustatyti aerobinės treniruot intensyvuma. Sudaryti asmeninės aerob treniruot programa(kruvio apimtis,intensyvumas,dažnis). Sudaryti asmeninę jėgos ugdymo programą. Judesys. Žm judejimo aparatas ir jo nuolatinio aktyvumo poveikio sveikatai samprata. Žm sistemingo fizinio aktyvumo įtaka širdies kraujagislių sistemos funkciniam stoviui. Ilgalaikes fiz treniruotes itaka žm išorinio kvepavimo sistemai. Kaip įtakoja sistemingas fiz aktyvumas pagr sveikatos rizikos faktorius. Sistemingo fiz aktyvumo įtaka žmogaus judejimo aparatui ir org medžiagu apykaitai. Kaip priklauso sveikata nuo žm galių ir supancio pasaulio. Kokios yra svarb rizikos veiksniu grupes. Kokie pagrd sveikos mitybos principai. Kaip vertinate savo kuno mases indeksą. Cholesterolio ir lecitino įtaka sveikatai. Nuo ko priklauso paros energijos poreikis. Kokią reikšmę žm sveikatai turi baltymai. Kokiu budu nikotinas patenka į žm organizma. Kada atsiranda fizinė priklausomybė nuo alkoholio. Kuriuos organus labiausiai pažeidžia alkoholis.


Pagrd sveikos gyvensenos komponentai. Gyvenimas be žalingu įpročiu (rukimas,alkohol). Racionali dienotvarkė,mityba,higiena,fizinis aktyvumas. 3aktyvumo normos:mažo fiz aktyvumo norma moter 5km/d,vytreniruot pagrd uždavinys stiprinti sveikata,didinti fiz ir protinį aktyvumą,funkcinį pajėgumą. Treniruote lemia 2faktoriai:a)tren apimtis(pratimai,krūvis). Atstojamosios priemonės:vitaminai,min druskos,masažai. B)tren intensyvum-pratimu atlikimo kiekis per laiko vienetą. 5intensyvumo laipsniai:a)labai mažo-110tv/min,mažo-130,vidutinio-150,didelio170,lab didel-. (visur +7-10tviksniu paklaida). Intensyvumas nustatomas ir 3renginiai:1)fiz reng. A)visapusiškas organizmo ir jo fizinių ypatybių ugdymas(regos,lankstumo,vikrumo,greitumo,ištvermės). B)fiz išsivystymo trukumo salinimas. Tinka visos priemonės. C)techninio,taktinio,teorinio,psichologinio rengimo uždaviniai. 2)techninis rengimas(krepšinis,futbolas,plaukimas,įvaldyti pasirinktos sporto šakos technika,nuolat ja tobulinti.

3)taktinis rengimas.

Kūno kultūros špera. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-teorijos-spera.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:25