Kūno kultūros teorinė paskirtis


Raumens elastingumas. Kuno kulturos paskirtis. Teorines kuno kulturos pamokos. Teorinis rengimas krepsinis.

Kūno kultūros konspektas. Pagrindiniai sveikos gyvensenos komponentai ir fiz. Aktyvumo normos. Treniruote jos apimtis ir intensyvumas. Fiziniu ypatybiu ugdymas. Istvermes ugdymo grupes. Sveikos mitybos pagrindiniai principai. Kuno mases indeksas. Paros energijos poreikis.


Visapusiskas orgnizmo ir jo fizinių ypatybių ugdymas (jegos, lankstumo,2 techninis rengimas (krepsinis, futbolas, plaukimas). Ivaldyti pasirinktos sporto sakos technika, nuolat ja tobulinti.

3 taktinis rengimas. Taktika tai moketi pasinaudoti: savo fizinemis savybemis, tecnikos igudziais, aplinkos salygomis, moketi paskirstyti jegas, pasinaudoti varzovu klaidomis.

4 teorinis rengimas. Zinoti pagrindines fizines treniruotes desningumus. Pazinti savo organizma, zinoti atskiru pratimu itaka organizmui, zinoti dienotvarkes, mitybos ir higienos reikalavimus. Zinoti varzybu taisykles.

5 psichologinis rengimas. Grieztas disciplinos, stiprios valios, ryzto, drasos, savitvardos ugdymo, vaizdjega- organizmo gebejimas ieikti isorini pasipriesinima. Jegą lemia: raumens fiziologinis skersmuo darbe dalyvaujanciu skaidulu kiekis raumenyse vykstantys biocheminiai procesai raumens elastingumas valios pastangos kuno padetis darbo metu.

2 pasikartojanciu pastangu metodas (30-70% nuo rekordinio svorio 3-6 serijos poilsis. Sis metodas didina raumenu mase. Efektyviausias svoris su kuriuo galima atlikti 7-12 bandymu.

3 izometrinis (statinis) kai nera galimybes atlikti 1-2 pratimus. 4-6 sek igreitumas- gebejimas atlikti judesi per kuo trumpesni laika. Greituma lemia prigimtis, atp

Vikrumas – tai gebejimas 1ivaldyti vis sudetimgesnius judesius greitai pereiti nuo vienu sudetingu judesiu prie kitu didinti judesiu tiksluma, jausti laika, orientuotis erdveje, atpalaiduoti raumenis. Vikrumas pasireiskia vaikysteje. Ugdo sportiniai ir judrieji zaidimai, suolis i aukstiistverme- tai gebejimas ilgai ir intensyviai dirbti nugaleti nuovargi bet kurioje veikloje (protineje ir fizineje) 3organiizmo atsparumas vidiniams faktoriams (emocijoms, stresams, depresijai) organizmo atsparumas isoriniams faktoriams (deguonies nepriteklius, karstis, saltis, alkis, skausmas). Ugdymas – jegos istvermei, greitumo istverme, aerob1 tolygus (intensyvumas darbo metu nekinta) pakaitinis(intensyvumas intervalinis (intensyv. Darb. , maziau intensyv. Darb. ) kartotinis (begam, stovim, begam stovim) kontrolinis (fiksuojamnepakanka matuoti pulsa karta. Reikia matuoti toje pacioje padetyje keleta kartu (pvz. 5k ryte sedint).

Kūno kultūros teorinė paskirtis. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-kulturos-teorine-paskirtis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 04:06