Kūno masės ryškinimas


Kūno kultūros programa. Masės ryškinimo niuansai. Apie mitybą kas svarbu. Pagrindiniai ANGLIAVANDENIAI (pagal svarbumą. Pagrindiniai BALTYMAI (pagal svarbumą. Riebalai. (sveikieji) (BŪTINI ORGANIZMUI, metant svorį būtinai taip patPIRMAS mitybos plano pavyzdys. ANTRAS mitybos plano pavyzdys. Dienos pavyzdinis meniu. Dar keli niuansai apie ryškinimą. Išvadai.


Siūlau: dažniau valgyti košes:

avižinę ir grikių košes. Varškę (vakare), obuolius,riešutus,daržoves (kuo daugiau įvairiausių),tuną savo

sultyse,lašišą, vištieną, jautieną, avokadus,pilno grūdo makaronus,ruduosius ryžius ir įvairių grūdų trapučius. SVARBIASIA valgyti kokybšką BALTYMINI MAISTĄ (kuri paminėjau viršuje). Ir žinoma treniruotės.

Atsisakyti arba bent jau riboti: greito maisto, baltos duonos, visų saldžių bandelių, gazuotų gėrimų, greito paruošimo kavos, pieniško ir baltojo šokolado,kitų saldumynų, alkoholinių gėrimų, pasaldintų arbatų,jogurtų,sūrių,pasukų,dribsnių,cukraus, kartais druskos,kai kurių džiovintų vaisių,sūdytų riešutų,dribsnių batonėlių,sausainių,sulčių iš pakelių. Sumažinti kepto maisto vartojimą.

Kaip minėjau: Jokių angliavandenių po 19.00, mažint juos (košės porciją mažesnę.) 3h iki miego geriau be angliavandenių.. Esant energijos trūkumui visada galima suvalgyti obuolį, varškės ar kokį vaisių. Tik atsikėlus ryte citrusinių vaisių vandens. Jei norisi kažko saldaus, pasirink juodą šokoladą, 70procentų bent, arba saldžių vaisių. (džiovinti arba paprasti).

Svarbu: Turi būti alkansa ne ilgiau 5 valandų, todėl kas 3-4 valandas maždaug reikia valgyti. 3 DIDELI VALGIAI, ir 3 UŽKANDŽIAI maždaug. BALTYMAI YRA FIGŪROS PAGRINDAS. Jų reikia surinkti apie 2 gramus ant kilogramo. PVZ. Jei tu sveri 90kg x 2gramai = apie 180 gramų baltymų į dieną bent turi surinkt. BŪTINAI. Vieno valgymo metu (apie ~30).

Kūno masės ryškinimas. (2015 m. Kovo 12 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-mases-ryskinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:17