Kūno priežiūros priemonių marketingo komplekso analizė


Segmentavimas pagal pirkeju elgesi prekes atzvilgiu. Kuno prieziuros priemoniu tiekėjai. Biok laboratorija kainodara. Kuno ir veido pieziuros priemoniu kompanijos. Prekės marketingo komplekso vertinimas. Marketingo savarankiskas darbas atlikti marketingo komplekso vertinimą. Biok laboratorija marketingo tyrimas. Uab biok laboratorija marketingo strategija. Marketingo komplekso priemones. Rinkodaros komplekso analize.

Ekonomikos referatas. Įvadas. „rasos“ prekinio ženklo kūno priežiūros priemonių rinkos segmentavimas. Kainodara. Kainodaros metodų palyginimas. „rasos“ prekinio ženklo kūno priežiūros priemonių kainos nustatymas. Prekės įpakavimas. Prekės įpakavimo funkcijos. „rasos“ prekinio ženklo kūno priežiūros priemonių įpakavimo funkcijos. Rėmimo strategijos. Rėmimo strategijų apibūdinimas. „rasos“ prekinio ženklo kūno priežiūros priemonių rėmimo strategija. Asmeninis pardavimas. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas: išsiaiškinti uab „biok laboratorija“ veikloje taikomų marketingo bei kainodaros strategijas įtakojančius veiksnius. Darbo objektas: uab „biok laboratorija“ „rasos“ veido ir kūno priežiūros priemonės.

Darbo uždaviniai: atlikti „rasos“ kūno priežiūros priemonių rinkos segmentavimą. Išsiaiškinti, kokiu metodu nustatoma „rasos“ kūno priežiūros priemonių kaina. Išsiaiškinti, kokias funkcijas atlieka „rasos“ kūno priežiūros priemonių įpakavimas. Išsiaiškinti, kokia strategija taikoma įmonės „biok laboratorija“ produkcijai remti. Išsiaiškinti, ar tinka taikyti asmeninio pardavimo strategiją parduodant įmonės „biok laboratorija“ produkciją.

Segmentavimas leidžia tiekėjams pritaikyti jų tiekiamas prekes prie vartotojų norų ir pageidavimų, kas prisideda prie konkrečių produktų konkurencingumo bei pardavimų masto didinimo rinkoje. Rinka segmentuojama pagal įvairius kriterijus, tačiau visus juos galima suskirstyti į dvi grupes: 1) pagal pirkėjų išorinius požymius, 2) pagal pirkėjų elgesį prekės arba paslaugos atžvilgiu. Segmentuojant pagal pirkėjų išorinius požymius, remiamasi tokiais kriterijais arba vadinamaisiais rinkos segmentavimo būdais: geografiniais, demografiniais, psichografiniais. Segmentuojant pagal pirkėjų elgesį prekės atžvilgiu, dažniausiai pasirenkami šie kriterijai: prekės vartojimo lygis, vartojimo motyvai, prisirišimo prie prekės greitis.

  • Ekonomika Referatai
  • 2012 m.
  • 20 puslapių (5138 žodžiai)
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 52 KB
  • Kūno priežiūros priemonių marketingo komplekso analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Kūno priežiūros priemonių marketingo komplekso analizė. (2012 m. Balandžio 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/kuno-prieziuros-priemoniu--marketingo-komplekso-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:28