Kūrybingumo ir naujovių mokymasis iš LEGO


Komunikacijų namų darbas. Kūrybingumo ir naujovių mokymasis iš LEGO. Istorija Žaislų gamintojo – giganto kilimas. Tyrimas išeiti iš ribų – išeiti iš komercijos. Sprendimas Kūrybingumo ir verslo sujungimas. Modeliavimas verslui. Išvada LEGO gyvuoja toliau.


Dauguma kompanijų ir modeliavimo agentūrų yra linkę vertinti modeliavimą ir kūrybingumą iš ribotos perspektyvos. Paprastai, modeliuotojų komanda yra uždaryta į idėjų kambarį, nuo išorinio pasaulio kol nesukuria idėjos, kuri būtų patvirtinta kliento ar projekto vadovo. Kūrybingumas yra dar labiau apribojamas, kai kyla įtampa, nes projektas pasiekė krizinę stadiją. Taip gali būti dėl brangaus kūrybingumo suvokimo vystymo, arba dėl pasitikėjimo trūkumo, kad kūrybingi žmonės gali susitvarkyti su įtampa ir padėti projektui tokiu kritiniu laikotarpiu.

Taip pat, bendri vystymosi modeliai nesutelkia dėmesio į kūrybingumą ir naujoviškumą, nei dalinai nei visiškai. Tokios kompanijos kaip BT, Microsoft, Starbucks, Xerox, Yahoo ir kitos įrodo, kad naujoviški modeliavimo būdai gali vesti į konkurencingą rinką.

Galima pateikti daug pavyzdžių įvykusių per pastarąjį šimtmetį kaip naujoviškumas ir kūrybingumas gali suvaidinti pagrindinę rolę krizės metu. Tokiomis situacijomis kūrybingumas ir naujoviškumas užima vietą nebe idėjų kambaryje. Jie gali būti panaudoti perkuriant kompanijos struktūrą ir sugalvojant naujoviškesnius būdus, kurie padėtų sugalvoti naujų produktų, kurie atitinka kūrybiškumą ir verslo poreikius.

Vienas iš tokių pavyzdžių yra LEGO, garsus pasaulyje žaislų gamintojas. Išstudijavus šios kompanijos krizę trukusią nuo 1993 iki 2004 mes atsakysime į du pagrindinius klausimus: Ar kūrybingumas ir naujoviškumas gali padėti kompanijai krizėje? Ir ar analizuojant atvejus tokius kaip LEGO galima išsiaiškinti platesnį kūrybiškumo vaidmenį organizacijoje, kad kitos kompanijos galėtų juo sekti?

LEGO yra pirmaujanti žaislų industrijos industrijoje ir šešta didžiausia kompanija šioje srityje. Jei nežinojote, žodis LEGO yra dviejų daniškų žodžių „leg godt“ trumpinys, kuris reiškia „žaisti gerai“. Lotyniškai, šis žodis reiškia „dedu kartu“. Knygoje „kaladėlė po kaladėlės“ (brick by brick) pagal David Robertson‘ą ir Bill Breen‘ą ši Danų kompanija buvo įkurta 1932 metais Ole Kirk Kristiansen‘o, kurio maža dailidės dirbtuvė bankrutavo dėl medžio atsargų trūkumo.

Kūrybingumo ir naujovių mokymasis iš LEGO. (2015 m. Gruodžio 09 d.). http://www.mokslobaze.lt/kurybingumo-ir-naujoviu-mokymasis-is-lego.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 19:41