Kurybiškos industrijos. Mada


Menų skaidrės. Kūrybinės industrijos. MADA. Pasaulinė rinka, dirba šiuose. KI sektoriuose. Kas yra Mada? Mados ryšiai su kitomis ik sritimis. Mados funkcijos. Drabužių etiketas. Siuvimo istorija. Profesija - stilistas. Lietuvių mados istorija. Lietuvių moterų apranga. Lietuvių vyrų apranga. „Mados infekcija“. Dizaineriai. Kolekcijos. Rėmėjai. Žymiausi Lietuvos dizaineriai. Juozas statkevicius. J. Statkevicius biografija. 2014 metų kolekcija. Kęstas Rimdžius. Biografija. „KUKLA Beauty Box“ bendrasavininkis  Kęstas Rimdžius pristatė naujausias batų kolekcijas bei mados tendencijas. Elegancija ir moteriškumu alsuojanti rudens kolekcija. Roko operai „Romeo ir Džiuljeta“ efektingi K. Rimdžio kostiumai. Aleksnadras pogrebnojus. Biografija. Teatro kostiumai. Kolekcijos. Ramunė Piekautaitė. Biografija. Stiliaus taisyklės. Modeliai. Žymiausi Pasaulio dizainiairiai. Koko shanel. Valentino. Kolekcija. Roberto Cavalli. Kolekcijos. Išvados. Naudona literatūra.


Reklamos, architektūros, vizualiųjų menų ir antikvariato, dailiųjų amatų, dizaino, mados (aprangos dizaino), kino, scenos menų (šokio, teatro), interaktyvių laisvalaikio kompiuterinių programų, muzikos, leidybos, televizijos ir radijo, turizmo, muziejininkystės ir kultūros paveldo.  .

Mada siejama su dauguma sektorių, nes kur pažiūrėsime ten galima įžvelgti mados idėjų. Reklama. Jokia reklama neapsieina be dizainerio paslaugų, kuris tą reklamą apipavidalina taip, kad ji būtų suprantama ir patraukli žmonėms. Taip kaip ir architektūra, kiekvienas pastatas yra kitoks, nes maketus daro dizaineriai, kad pastatas atrodytų savitas, kitoks negu kiti.

Dailieji amatai scenos menų (šokio, teatro) televizijos ir radijo.

Juozas Statkevicius Kęstas Rimdžius Aleksnadras Pogrebnojus Ramunė Piekautaitė Jolanta Talaikytė Agnė Kuzmickaitė Jurgita Januškevičiūtė-Žiugždienė.

Aleksandro Pogrebnojaus kurti kostiumai. „Master and Margarita“ (2000), Oskaras Koršunovas „King Oidipus“ (2002), Rež. Oskaras Koršunovas  (spektaklis), Anželikos Cholinos šokio teatras, 2005 m. The Last Beauty of the Day. Andrius Katinas, Maria Saivosalmi (Suomija), 2005 m. „Othello“ (2008), Anželika Cholina William Shakespeare: Miranda. Oskaro Koršunovo teatras, 2011 m.

Įpatingos auros dizainerės kūrybai suteikia spalvos. Jos tarsi pasiskolintos iš lietuviško kraštovaizdžio, regimo impresionisto akimis: raudona niekada nėra tik raudona, žalia – tik žalia, o mėlyna – tik mėlyna. Drabužiuose atkartojami ugnies liepsnos, rūko ar dūžtančio krioklio pustoniai. Spalvos visuomet pereinamų tonų, kuriems netikėtų atspalvių suteikia įvairios audinių faktūros. Kontrastingų faktūrų derinimas – vienas iš R. Piekautaitės drabužių dizaino formulės elementų. Medžio šilkas, atlasas, tencelis, įvairios tekstūros linas bei šilkas, kašmyras, vilna, tafta ir kt. – tai audiniai, iš kurių gimsta lyriški R. Piekautaitės drabužių siluetai. Griežtos tūrinės formos derinamos su vilnijančiomis klostėmis, sunkios detalės su lengvomis, santūri klasika su modernumu, lietuviškas kuklumas su kosmopolitiška ekspresija. Tačiau visi šie sąmoningi ir atsitiktiniai kontrastai paklūsta vientisos stilistikos diktatui, kuris prasideda nuo geriausiai visus mados namus reprezentuojančios dizainerės R. Piekautaitės asmenybės.

  • Menai Skaidrės
  • 2014 m.
  • 54 puslapiai (2964 žodžiai)
  • Menų skaidrės
  • MS PowerPoint 7991 KB
  • Kurybiškos industrijos. Mada
    10 - 3 balsai (-ų)
Kurybiškos industrijos. Mada. (2014 m. Lapkričio 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/kurybiskos-industrijos-mada.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 01:57