Kūrybiškumo ugdymas


Pedagogikos kursinis darbas. Įvadas. Problemos apibrėžimas ir hipotezės formulavimas. Literatūros apžvalga. Kūrybingumo diskursas pasaulinėje literatūroje. Kūrybingo vadovavimo samprata. Įtakos kūrybingumui turintys veiksniai. Mokyklos kultūros ir klimato svarba ugdant kūrybingumą. Kūrybingumo ugdymo metodai. Literatūros apžvalgos išvados. Empirinio tyrimo metodologijos pagrindimas. Tyrimo tikslas, uždaviniai ir metodologija. Tyrimo eiga. Kokybinio tyrimo eiga. Kiekybinio tyrimo eiga. Tyrimo rezultatų analizė. Kokybinio tyrimo rezultatų analizė. Kiekybinio tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo išvados. Literatūros apžvalgos ir empirinio tyrimo apibendrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra.


Hipotezė, kurią turėsime patvirtinti arba paneigti, bus tokia: kūrybingas vadovas, remdamasis mokyklos kultūra ir taikydamas tinkamus metodus, skatina jos bendruomenę dirbti kūrybingai.

Šio darbo tikslas: išanalizuoti kūrybingumo ugdymą Vilniaus rajono mokyklose ir kūrybingo vadovavimo įtaką jam bei numatyti kūrybingumo ugdymo metodines gaires. Šiuo tikslu siekiama parodyti kūrybingo vadovavimo ir vadovavimo kūrybingumui svarbą. Darbo esmė bus atskleista per vadovų kūrybingumą: jei vadovas dirba kūrybingai ir skatina kūrybingumą, tai galima teigti, kad yra sudarytos prielaidos kūrybingumo ugdymui institucijoje.

Darbo uždaviniai:

1.Pateikti kūrybingumo diskursą pasaulinėje literatūroje.

2.Pateikti kūrybingo vadovavimo sampratą.

3.Numatyti kūrybingo vadovavimo sąlygas.

4.Išskirti kūrybingumą skatinančius veiksnius.

5.Išanalizuoti organizacijos kultūros svarbą ugdant kūrybingumą.

6. Aptarti kūrybingumo ugdymo metodus.

7.Atlikti empirinį tyrimą ir pateikti jo apibendrinimą.

8.Pateikti išvadas ir metodinius pasiūlymus.

Kūrybiškumo ugdymas. (2014 m. Vasario 06 d.). http://www.mokslobaze.lt/kurybiskumo-ugdymas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 20:16