Laiko vaizdinių plėtotė


Pedagogikos projektas. Laiko vaizdinių plėtotė.


žmogui svarbu išmokti nustatyti, matuoti laiką, jausti jo trukmę, kad galėtų reguliuoti ir planuoti laike veiklą - tai pagrindas vystytis tokioms asmenybės savybėms, kaip: organizuotumas, kryptingumas, tikslingumas; būtinoms žmogaus gyvenime.

Po 3 skaidrės: laikas yra objektyvus, jis nepriklauso nuo mūsų sąmonės. Jo suvokimas ir pažinimas tai tik realaus laiko atspindėjimas mūsų sąmonėje.

6 skaidrė:

•įvairioje veikloje “laiko jausmas” pasireiškia kaip tempo, ritmo arba greičio jutimas. “Laiko jausmas” įvairiais žmogaus gyvenimo tarpsniais būna nevienodas. Ankstyvajame amžiuje jis formuojasi turtingo jutiminio patyrimo pagrindu, jokiais laiko etalonais nesiremiama. “Laiko jausmas” remiasi pirmosios ir antrosios signalinės sistemos sąveika;

•tyrimai parodė, kad žodinis laiko intervalo vertinimas yra pats netiksliausias. Tiksliausiai laikas suvokiamas, kai reikia atgaminti laiko intervalą. Laiką matuoti sunku yra todėl, kad pirmiausiai reikia nurodytą intervalą įvertinti, o paskui jį išmatuoti.

7 skaidrė:

•laiko trukmės suvokimą labai veikia situacijos pobūdis: aplinka, t.y. įvairūs išorinių dirgiklių ypatumai (garso, šviesos intensyvumas ir t.t.) ir suvokiančiojo atliekami uždaviniai. Laikas bėga ilgiau, kai veiksmai atliekami tyloje, o štai šviesa ar tamsa laiko įspūdžio nekeičia. Didelių laiko trukmės vertinimo klaidų būna, kai yra didelis triukšmas, pvz.: 115 dB

Laiko vaizdinių plėtotė. (2015 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/laiko-vaizdiniu-pletote.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 10:03