Laikraščiai


Marketingo savarankiškas darbas. Laikraščiai ir jų analizė 4P požiūriu. Įvadas. Prekės klasifikacija. Asortimentas. KAINA. Segmentavimas. Rėmimas. Informacijos šaltiniai. Prekės kūrimas - modifikavimas. Išvados. Literatūra.


Praeityje gamintojai orientavosi į gamini ir įdarbindami pardavimų vadybininkus visomis išgalėmis siekė kuo daugiau gaminių išstumti į rinką dažnai net neatsižvelgdami į rinkos poreikius. Pasitikint didele reklamos poveikio galia ir rėmimu susiformavo tam tikros koncepcijos. Už. MakKartis (J. McCarthy) pasiūlė 4P modelį (iš anglų k.: product (gaminys), price (kaina), place (vieta, paskirstymas), promotion (rėmimas)). Kadangi marketingas sudarytas iš daugelio kompleksinių dalių, siekiant efektyvaus marketingo priemonių taikymo, didelis dėmesys skiriamas 4P marketingo kompleksui.

Darbo aktualumas tame, kad laikraščių pasiūla bus išnagrinėta 4P požiūriu ir nustatyi platinimo taškai.

Darbo tikslas išnagrinėti laikraščius 4P požiūriu.

Darbo uždaviniai:

1.Atlikti laikraščių asortimento analizę;

2.Nustatyti prekės kainą;

3.Atlikti laikraščių rinkos segmentaciją;

4.Išanalizuoti prekės rėmimą.

Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, pirminių ir antrinių šaltinių apžvalga, stebėjimas.

Laikraščiai. (2013 m. Spalio 24 d.). http://www.mokslobaze.lt/laikrasciai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 20:18