Laikysenos koregavimas Taisyklingos laikysenos pratimai


Kūno kultūros referatas.

Įvadas. Taisyklinga stovėsena. Taisyklinga laikysena sėdint. Pratimų kompleksas taisyklingos laikysenos formavimui. Literatūros sąrašas.


Pečiai atlošti atgal ir į apačią, viename aukštyje.

Keliai turi būti vos vos sulenkti, nesurakinti.

Jei tenka ilgai stovėti, pasinaudokite atrama.

Rankos turi ilsėtis ant kėdės atramų arba stalo, pečiai atpalaiduoti.

b) Lazda galite pamasažuoti pečių – menčių sritį

Netieskite rankų į šalis. Rankas laikykite ištiestas.

b) poilsiui linguojame -  leidžiame kojoms laisvai kristi į dešinę, rankas ir galvą pakreipiame į kairę ~ 6-8 kartus į kiekvieną pusę.

a) Delnais atsiremiame į grindis. Galvą laikydami tiesiai, apatine kūno dalimi keliamės aukštyn. Padėtį išlaikome ~ 20 sek. Ilsimės.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (896 žodžiai)
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 259 KB
  • Laikysenos koregavimas Taisyklingos laikysenos pratimai
    10 - 9 balsai (-ų)
Laikysenos koregavimas Taisyklingos laikysenos pratimai. (2016 m. Balandžio 21 d.). http://www.mokslobaze.lt/laikysenos-koregavimas-taisyklingos-laikysenos-pratimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:47