Laisvalaikio leidimo ir organizavimo problemos


Laisvalaikio samprata ir struktura. Laisvalaikis kursinis. Laisvalaikio ir rekreacijos sasajos. Laisvalaikio problema. Laisvalaikio svarba asmenybei. Laisvalaikio svarba. Laisvalaikio savoka. Apie laisvalaiki kursinis. Rekreacijos samprata. Laisvalaikio problemos analize.

Pedagogikos referatas. Įvadas. Laisvalaikis ir asmenybės tobulėjimas. Laisvalaikio ir rekreacijos sąsajos. Asmenybės ugdymo(si) laisvu laiku būtinybė. Laisvo laiko leidimo ir organizavimo problematika. Laisvalaikio leidimo ir organizavimo samprata. Papildomojo ugdymo veiklos kryptys, formos. Problemos, kylančios organizuojant papildomą ugdymą. Ugdytojai - laisvalaikio kultūros skleidėjai. Mokyklos veiksniai ugdant asmenybę laisvalaikiu. Šeimos vaidmuo, prisidedant prie papildomos ugdomosios veiklos. Išvados. Literatūra.


Darbo tikslas – atskleidus laisvalaikio organizavimo specifiką, aptarti aktualias problemas, su kuriomis susiduria laisvalaikio kultūros struktūros dalyviai (mokytojai, vaikai, tėvai), ir pateikti sprendimo būdų, kaip likusi nuo darbo veikla gali tapti valstybės gerovės katalizatoriumi, siekiant laiku prisitaikyti prie visuomenės ir ekonominių poreikių.

Darbo uždaviniai:

1.Apibrėžti laisvalaikio sąvoką, atskleisti sąsajas su rekreacija.

2.Pagrįsti asmenybės ugdymosi rekreacijos laiku aktualumą.

3.Pateikti laisvo laiko leidimo ir organizavimo sampratą.

4.Supažindinti su papildomos ugdomosios veiklos kryptimis ir formomis.

5.Išvardinti kylančias, organizuojant papildomąją veiklą, problemas.

6.Aptarti mokytojų ir šeimos vaidmenį, prisidedant prie laisvalaikio organizavimo, organizacinių problemų sprendimo ir laisvalaikio kultūros sklaidos.

Darbo rašymo metodai, būdai: analitinis, aprašomasis, mokslinis, sisteminis.

Darbo struktūra: Pirmame skyriuje aptariama laisvo laiko sąvoka, jos sąsaja su rekreacija ir pagrindžiama asmenybės tobulėjimo atliekamu nuo darbo laiku svarba. Antrame skyriuje kalbama apie laisvalaikio leidimą ir organizavimą, išvardijamos, apibrėžiamos papildomojo ugdymo kryptys, veiklos formos. Detaliai polemizuojami sunkumai, kylantys laisvalaikiu organizuojant papildomąją veiklą. Trečiame skyriuje aptariamas ir akcentuojamas mokytojų bei tėvų ir vaikų, kaip laisvalaikio kultūros skleidėjų, įnašas organizuojant papildomąjį ugdymą, įtraukiant į jį ugdytinį ir formuojant aktyvią, visuomenišką asmenybę.

  • Pedagogika Referatai
  • 2012 m.
  • 10 puslapių (3906 žodžiai)
  • Pedagogikos referatai
  • Microsoft Word 48 KB
  • Laisvalaikio leidimo ir organizavimo problemos
    10 - 1 balsai (-ų)
Laisvalaikio leidimo ir organizavimo problemos. (2012 m. Gruodžio 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laisvalaikio-leidimo-ir-organizavimo-problemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 15:42