Laivo automatizavimo sistemos


Laivu sistemos referatai. Automatizavimo sistemu itaisai. Dyzeliniu siurbliu schemos. Distancinis katerio variklio valdymas. Automatizavimo prraktika. Katerio valdymas. Automatinis apsukų dažnio reguliavimas laivu vdv. Vandens siurblys laivui. Chemos laivu varikliu. Automatizavimo referatai ir kursinai.

Laivybos kursinis darbas. Laivų automatizavimo sistemos. Principinių duomenų formavimas. Variklio paleidimas. Avarinė signalizacija. Principine distancinio valdymo schema. Aušinančio vandens temperatūros reguliavimas. Tepalo temperatūros reguliavimas. Kuro klampio reguliavimas. Oro priputimas ir aušinimas. Alkūninio veleno apsisukimų dažnio reguliavimas. Diagnostikos procesų skaičiavimas. Literatūra.


Laive oris , kurio paskirtys pervežti naftos produktus, yra sumontuoti pagalbiniai dyzelgeneratoriai 6vds – 26/20 al-1/2, skirti aprūpinti laivą kintama ir nuolatine elektros srove: laivui stovint uoste arba reide, pagrindinių variklių paleidimui, bei dirbti lygiagrečiai su pagrindinių. Patikrinkite ar įjungtas automatizacijos sistemos maitinimas. Iškilus būtinybei įjunkite automatus bloko-relė. Nuspauskite ant distancinio valdymo posto mygtuką paleidimas . Tuo metu paduodamas signalas pneumosiurblio oro elektromagnetinio vožtuvo atidarymui. Oras iš balionų paduodamas į pneumosiurblį ir išstumia alyvą iš pneumosiurblio į variklio tepimo sistemą. Kada tepalo slėgis galutiniame tepimo taške pasiekia reikalaujamą reikšmę paduodamas signalas pagrindinio paleidimo vožtuvo atidarymui, oras iš balionų patenka į oro paskirstytoją, o po to per cilindrų galvutėse esančius paleidimo vožtuvus patenka į cilindrus. Nuo magistralės po pagrindinio paleidimo vožtuvo oras taip pat paduodamas į greičio reguliatorių, tam, kad būtų išjungiamas stop įrenginys. Įvyksta elektromagneto inkaro išblokavimas, palaisvinama aukšto spaudimo kuro siurblio svirtelė. Įvyksta variklio paleidimas. Dyzelgeneratorius automatiškai pasiekia darbinius apsisukimus. Jeigu dyzelgeneratorius prieš paleidimą buvo pašildytas iki darbinių parametrų, tai agregatui pasiekus darbinius apsisukimus automatikos sistema išduoda signalą paruoštas apkrovai . Esant mašinų skyriuje 10°c temperatūrai variklis apkraunamas 20% apkrovos, o po penkių minučių apkrova palaipsniui didinama, taip kad dyzelgeneratorius po dvidešimties minučių dirbtų pilna apkrova. O esant mašinų skyriuje 20°c temperatūrai iš karto po paleidimo leidžiadetalių išsidėvėjimui sumažinti ir dyzelio efektyvumui padidinti, kuro sunaudojimui palaikomas reikalingas jo temperatūrinis režimas. Optimalus režimas pasiekiamas kai aušinančio vandens temperatūra išėjime 65ø85 °c. Dažniausiai dyzelis aušinamas gėlu vandeniu, užbortinį vandenį panaudoja kaip gėlo vandens aušintuvą. Užbortinis vanduo nenaudojamas nes prie dideliu temperatūrų yra intensyvus nuosėdų susidarymas. Todėl užbortinio vandens naudoja kaip aušinimo skystį.

šilumos nuvedimui nuo gėlo vandens į sistemą įeina šilumokaitis , į kurį paduodamas užbortinis vanduo. Vandens cirkuliavimą sistemoje užtikrina siurbliai.

Laivo automatizavimo sistemos. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-automatizavimo-sistemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 22:06