Laivo dyzelio bedemontažinė diagnostika


Laivo dyzelis. "plunžerinių porų".

Laivybos laboratorinis darbas. Laivo dyzelio bedemontažinė diagnostika. Kompiuterinės programos pagalba stebėti kaip keičiasi dyzelio 6dn75/160, dirbančio nominaliu rėžimu, darbiniai parematrai, kai įvedamas tariamas gedimas „plunžerinių porų išsidėvėjimas ir laisvumas“ keičiant darbinį parametrą. Išvados.


Kompiuterinės programos pagalba stebėti kaip keičiasi dyzelio 6dn75/160, dirbančio nominaliu rėžimu, darbiniai parematrai, kai įvedamas tariamas gedimas plunžerinių pkaip matome iš gautų rezultatų variklio darbas pasikeičia. Visų pirma išsiaiškinkime ką reiškia plunžerinių porų išsidėvėjimas ir laisvumas ,tai reiškia,kad kuras į degimo kamerą bus paduodamas mažesniu slėgiu,kas tiesiogiai įtakos ciklinės kuro normos sumažėjimą ir blogesnį degimo mišinio susidarymą. Dėl šių priežasčių gan žymiai mažėja maksimalus ciklo slėgis,taip pat indikatorinis slėgis ir maximali ciklo temperatūra,dėl tokio gedimo mažėja variklio naudingas atliktas darbas,tai labai aiškiai matosi išplėstinėje indikatorinėje diagramoje,nes mažėja diagramos plotas. Taip pat varikliui dirbant su tokiu gedimu padidėja oro pertekliaus koeficientas nes pripučiamo oro kiekis nesikeičia, o kuro kiekis mažėja todėl oro tiesiog perdaug,pagal sumažėjusią kuro porciją.

Didėja azoto oksidų emisija, nes mažėja maksimali ciklo temperatūra todėl didėja nesudegusio kuro dalis,kuri pašalinama kartu su išmetamosiomis dujomis. Dėl didesnio nesudegusio kuro kiekio išmetimo kolektoriuje, vykstant oro – azoto oksidacijos reakcijoms susidaro didesnis kiekis pavojingų azoto oksidų no.

Laivo dyzelio bedemontažinė diagnostika. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-dyzelio-bedemontazine-diagnostika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 16:09