Laivo jėgainės modernizacija forsuojant pagrindinius variklius


Laivo modernizacija. Laivo jegaine referatas. Laivu modernizacija. Medziagu skaiciavimas fundamentui. Darbų saugos reikalavimai dirbant gręžimo staklėmis. Variklio forsavimas referatas.

Laivybos diplominis darbas. Annotation. Įvadas. Vykdomojo projekto aktualumas. Projekto tikslas ir užduotis. Laivo ir laivo jėgainės aprašymas. Laivo pagrindinės charakteristikos. Laivo dyzelių charakteristikos. Katilai. Laivo mašinų skyriaus komanda. Etatinio ir modifikuoto technologinio proceso skaičiavimas. Jėgainės eigos variklių forsavimas. Kuro sistemos skaičiavimas. Aušinimo sistemos skaičiavimas. Profesoriaus a. K. Kostino kriterijus. Fundamento konstrukcijos elementų skaičiavimas. Ekonominis skaičiavimas. Darbų sauga. Darbininko, dirbančio su rankiniais pneumatiniais įrankiais, darbų sauga. Specialus darbų saugos reikalavimai dirbantiems frezavimo staklėmis. Specialūs darbų saugos reikalavimai dirbantiems metalo gręžimo staklėmis. Specialūs darbų saugos reikalavimai dirbantiems nupjovimo staklėmis. Veiksmai ypatingais atvejais. Priešgaisrinės saugos taisyklės. Aplinkos apsauga. Išvados.


The ship selected for project is property of boskalis company. Her name is cornelis zanen . The type of the ship is tthe vertical hopper walls and sliding bottom doors guarantee fast and effective dumping of sticky materthe main idea of a project is to improve the technologic dredging process by changing main old dredge pumps into new powerful ones, increasing the power of main engines from 4560 kw to 5500 kw and to install new pipelines of new dumping system rainbow , which will give possibilities for new type of land reclamation jobs and new islands building contracts all over the world.

As a result of made m laivas cornelis zanen – boskalis firmos žemsiurbė paskirta siurbti nuo jūros dugno molį arba smėlį.

Laivas pastatytas 1982 metais s`gravenhage, savaeigis, galintis dirbti daugiau nei 15 j. M. Nuo kranto , ledo klasė – 1a (gali dirbti kaip šiaurinėse rajonuose taip ir tropikuose).

Firma užsiiminėja tokia veikla kaip : farvaterių gilinimo darbais, tranšėjų kasimas vamzdynams, vamzdžių klojimais, salų ir rekreacinių zonų statymas, jūros krantų tvirtinimas ir apsauga nuo nuplovimo, paplūdimių restauravimas, tunelių statyba, uostų aptarnavimas. Žemės kasimas tai pagrindinė boskalis veikla. Tai pagrindinis žingsnis pradedant uosto arba kanalo statybą ir upių užtvindymo prevenciją. Nors boskalis turi daug patirties žemės kasimo sferoje, kiekvienas jų kontraktas skaitomas unikaliu. Pastaruoju metu labai populiari tapo žemės reklamacija. Žemės reklamacija – tai statyba ten, kur anksčiau buvo vanduo. boskalis užsiiminėja žemės reklamacija visame pasaulyje. Jie daugelyje atvejų pirmi , kas pradeda statyti uostų , oro uostų , tiltų , elektrinių , gyvenamųjų rajonų fundamentus. Dažniausiai reikiamos statybai medžiagos išsiurbiamos nuo dugno kasimo tunelio statymo metu. Dideli žemės reklamacijos projektai reikalauja milžiniško smėlio kiekio, išsiurbiamo iš didelių gelmių ir transportuojamo į didelius atstumus. Atsižvelgiant į tokios žemės reklamacijos tendencijos atsiranda poreikis statyti naujus arba modernizuoti senus laivus. boskalis marketingo skyrius paskaičiavus sąnaudos ir pelną už tokius projektus kaip ček lap kok oro uosto platformos gamyba hon konge (138000000 $ per metus), ir dar panašus projektus nusprendė , kad senų laivų modernizacija tai pelningi projektai. Kad iš žemsiurbės padaryti universalų laivą , kuris gali ir siurbti vandens-grunto mišinį ir iškrovinėti šitą gruntą taip kad susidarytų žemė virš vandens reikia įrengti papildomą vamzdyną ir sujungti pagrindinius vandens-grunto mišinio siurblius nuosekliai.

Laivo jėgainės modernizacija forsuojant pagrindinius variklius. (2011 m. Gegužės 17 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-jegaines-modernizacija-forsuojant-pagrindinius-variklius.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 04:21