Laivo kuro aparatūra. Priežiūra ir remontas.


Plunzeriu remontas. Plunzerine pora. Laivo kuro filtras. "plunžerinių porų". Purkštuvo patikrinimas.

Laivybos referatas. Įvadas. Defektų atsiradimo priežastis. Charakteringi kuro siurbliu defektai. Charakteringi purkštuvų defektai. Perkomplektavimas ir preziciozinių poru davedimas. Plunžerinių poru patikrinimas sandarumui. Negrižtamo vožtuvo pritrinimas ir vožtuvų patikrinimas sandarumui. Kūro siurblių surenkimas. Reikalavimas ir patikrinimas kuro siurbliu stende. Pridirbimas ir patikrinimas kuro siurbliu. Purkštuvai. Purkštuvo surinkimas. Adatos užstrigimo pašalinimas. Adatos pakelimo slėgio reguliavimas. Adatos darbo patikrinimas. Purkštuvo hermetiškumo patikrinimas. Purkštuvo patikrinimas ir pridirbimas. Klasifikacinių bendrijų reikalavimai kuro aparaturai. Išvada. Literatura.


Šiolaikiniuose laivuose didele reikšme skiriama kūro aparatūrai. Nuo kurios priklauso kūro sunaudojimas, patikimus variklių darbas, variklio išvistomas galingumas, galingumo paskirstimo tarp cilindrų. Todel mes turim laiku tikrinti kūro aparatura ir šalinti pastebetus gedimus. Laikui kuro aparatūros defektai atsiranda dėl normalus fizinio išsidevėjimo arba dėl sužalojimų pažeidžiant technines ekspluotacijos taisikles.

Esant fiziniam išdilimui kūro aparatūros mechanines, fizines savybes, kurios buvo gautas joms pagaminant arba remonte. Normaliose eksploataciniose salygose normalus fizinis išdilimas atsiranda esant šių veiksmų kenksmingai įtakai: plastininems deformacijoms. O taip pat del kuro nešvarumo, esant vandeniui, mechaninems priemaišoms kure. Visa tai gali a. Plunžeriniu poru išdilimas, o taip pat slėgimo, isiurbimo ir perleidžiamu vožtuvu, dėl ko sumažėja kuro padavimo kopats sunkiausias darbas remontuojant kuro siurblius ir purkštuvus – plunžeriniu ir vožtuviįšsidevejusije plunžeris ir įvore neturintieji skilimu, išmušimu ir kitu defektu, gali buti po perkomplektavimo ir remonto nauduojami pagal paskirti. Perkomplrktavimas su sekančiu davedimu leidžia naudoti iki 20% senu preciziozinių poru. Plunžerinių porų apdirbimui kelia didelius reikalavimus. Precenzioninių porų liečiameji paviršiai turi tureti ra =0,08 mkm.

Atrenkant poros jos reikia komplektuoti taip, kad plunžeris galetų įeiti į įvore ne mažiau kaip 20÷25 % darbinio paviršiaus ilgio. Davedima daro ant davedimo staklių ( babkah ). Esant 200÷250 aps/min babkes špindelio davedimas tesiasi 30÷60 s. Pritrintus įvore ir plunžeri praplauna benzine ir patikrina per lūpa. Be idreskimu ir suskilimu plunžeris, suteptas filtruotų dyzelinių kurų, esant ištrauktam iš įvores 2/3 darbinio ilgio, esant posvirimo kampui 45° turi tolygiai ieiti į įvore, veikiamas tik savo svorio.

Plunžerinių poros atstatimas chromavimų leidžia naudoti iki 90 % išsidevejusiu plunžerių ir kreipiamujų.

Chromuoja plunžerius, chrominio padengimo storis dažniausiai imamas iki 60 mkm ir daleidimą pridirbimui palieka – 10 mkm. Plunžerines poros pritrinamos ant tekini. Korpusas. Prekinis rutulinis guolis. Galinis rutulinis guolis. Škifas. Veržlplunžerines poros tikrinamos sandarinimui specialiame stende. Plunžerines poros mes galim patikrinti tik išbandimo budų. Tikrinant įvore tikrinamos poros be jėgos istatama į stendos gilza ir užspaudžiama varžtų (pav. 2).

  • Laivyba Referatai
  • 2010 m.
  • 9 puslapiai (1787 žodžiai)
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 1041 KB
  • Laivo kuro aparatūra. Priežiūra ir remontas.
    9 - 3 balsai (-ų)
Laivo kuro aparatūra. Priežiūra ir remontas.. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-kuro-aparatura-prieziura-ir-remontas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 14:19