Laivo kuro sąnaudų skaičiavimas (2)


Ekonomikos referatas.

Įvadas. Laivybos rinkos aspektai. Globalizacijos įtaka pasaulinei laivybos rinkai. Linijinėje laivyboje naudojami laivai. Laivo ,,patria seaways‘‘ charakteristikos. Pagrindiniai vidaus degimo variklio techniniai duomenys. Uostai. Kapelskar. Paldiskas. Klaipėdos. Literatūros sąrašas.


Laivyba ir prekyba Baltijos jūroje labai intensyvi, ypač linijinė laivyba. Priežastis yra ta, kad tai yra pagrindinis susisiekimo kelias su skandinavijos šalimis ir rinktis keltą yra vienas patogiausių sprendimų, nes taip keliauti ir pervešti krovinius yra ekonomiškiausia ir greičiausia. Ir todėl keltai ir yra labai populiarūs, reikalingi ir priimtini. Darbe aptariamas keleivinis-krovininis keltas „Patria Seaways“ ir Estijos, Švedijos ir Klaipėdos uostai.

Darbo tikslas – įvertinti laivo ,,Patria Seaways‘‘ kuro sąnaudas gabenant krovinius Baltijos jūra.

Apskaičiuoti laivo ,,Patria Seaways‘‘ reisų, kuriais gabenami kroviniai Baltijos jūroje, pajamas ir sąnaudas.

Laivybos šakos struktūra susideda iš ekonominių, technologinių bei kitų veiksnių, kurie lemia lygį laivybos šakoje, konkurencijos rūšį. Formuojant laivybos šaką įtaką daro šios aplinkybės: konkurentai, vartotojai, tiekėjai, valstybė, teisinė bazė ir kt.

Taigi laivyba yra sudėtinga sistema, kuri atspindi savo struktūrinių elementų tarpusavio ryšį.

Laivybai funkcionuoti kaip verslui didelę reikšmę turi laivybos aplinka. Laivybos aplinka – tai įvairios sąlygos bei konkurencinės jėgos, kurios veikia laivybos rinkoje. Nacionaliniu mastu yra formuojami:

išorinė tiesioginio poveikio (agentai, brokerių sąjungos bei asociacijos, frachtuotojai, konkurentai ir kt).

Laivybos nacionalinės aplinkos yra tiesiogiai susijusios su tradicijomis, šalies ekonomikos išsivystymo lygiu ir kt.

Jūrines šalis galima suskirstyti į kelias grupes pagal M. Porterio klasterinį modelį:

su stipria laivybos aplinka ir didelėmis pajamomis, tenkančiomis vienam šalies gyventojui (Vokietija, Norvegija, JAV ir kt.);

„PATRIA SEAWAYS“, tai keltas galintis gabenti krovinius ir keleivius. Kelte telpa apie 100 sunkiasvorių krovininių mašinų (jeigu istatyti viena eile visas tai butu 1500 metrų). Kroviniams yra trys deniai – 2, 3, 4, keleiviams –5, 6, o 7 ir 8 laivą aptarnaujančiam personalui (įgulai). Į laivą krovininės ir lengvosios mašinos suvažiuoja per laivapriekį, arba laivagalį, laivapriekis yra pakeliamas. Trečiame denyje yra įtaisytos pakeliamos hidraulinės rampos kurios leidžia automobiliams judėti iš trečio į antrą ir iš trečio į ketvirtą denį.

  • Ekonomika Referatai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Zilvinas
  • 13 puslapių (1629 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ekonomikos referatai
  • Microsoft Word 1328 KB
  • Laivo kuro sąnaudų skaičiavimas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Laivo kuro sąnaudų skaičiavimas (2). (2017 m. Lapkričio 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-kuro-sanaudu-skaiciavimas-2.html Peržiūrėta 2017 m. Lapkričio 25 d. 12:59