Laivo modernizavimas


Didysis žvejybinis traleris. Laivas aras. Kintamo zingsnio sraigtas. Zvejybinio laivo darbas. Zvejybinio laivo diplominis. Laivo diplominis. Laivo valdymas su kintamo zingsnio sraigtu. Modernizavimo diplominis. Referatai, kursiniai, diplominiai laivo inžinerija. Pulkovskij meridian.

Laivybos diplominis darbas. Įvadas. Problemos analizė ir jos sprendimo tikslas. Projekto techninė užduotis. Laivo propulsinių charakteristikų patikrinamasis skaičiavimas. Preliminarinis reikiamo dyzelių-generatorių galingumo skaičiavimas. Dyzelių-generatorių parinkimas ir jų pasirinkimo pagrindimas. Skaičiuojamoji dalis. Technologinė dalis. Darbų sauga. Aplinkos apsauga. Ekonominė dalis. Išvados. Literatūros sąrašas.


Viena didžiausių žvejybos kompanijų Lietuvoje bei baltijos šalyse yra UAB baltlanta .

Kompanijos tikslas - gaminti kokybišką žuvies produkciją. Todėl visi jos laivai turi būti sertifikuoti ir atitikti euro-1 reikalavimams.

Uab baltlanta priklausantys žvejybiniai laivai yra gerokai pasenę, 1980 metų statybos. Norint toliau sėkmingai dirbti bei atstovauti Lietuvą pasauliniame žvejybos versle , būtina atnaujinti žvejybos laivyną.

Didėjant žmonių skaičiui pasaulyje, auga ir suvartojamas žuvies produkcijos kiekis. Dabartiniu metu didelė paklausa žuvies produkcijai yra europos šalyse, afrikoje taip pat jungtinėse amerikos valstijose (jav). Siekiant gauti daugiau grynojo pelno, užtikrinti ekonominės padėties stabilumą ir žvejybinio laivyno atnaujinimą, būtina didinti sugaunamos žuvies apimtis.

šiais metais numatyta didžiojo žvejybinio tralerio – šaldytuvo aras-i remonto bei modernizacijos darbai: pagrindiniams varikliams bus atliktas kapitalinis remontas, senuosius pagalbinius variklius planuojama pakeisti naujais. Taip pat numatyta laive atnaujinti žūklės įrangą, pastatyti naujus šaldymo įrenginius, rekonstruoti kompleksinį žuvų produkcijos gam laivas aras-i yra pulkovskij meridian tipo didysis žvejybinis traleris – šaldytuvas (dažt) pastatytas ukrainoje 1987 metais nikolajevo juodosios jūros laivų statykloje.

Laivo pritaikymas yra: žuvies gaudymas dugniniais ir pelaginiais tralais, apdorotos ir neapdorotos žuvies užšaldymas, žuvies miltų ir techninių žuvies taukų gamyba, menkių kepenėlių konservų gamyba, gatavos produkcijos saugojimas ir transportavimas į uostą arba perdavimas į refrižeratorinius laivus. Taip pat žuvies blokų laikymas triumuose, sušaldant iki -28? C ir žuvies miltų laikymas temperatūroje + 20? C.

Laive yra sumontuoti vidutinio greitaeigiškumo eigos varikliai, dirbantys lygiagrečiai per reduktorių su pavara į kintamo žingsnio sraigtą.

Remiantis pastatymo projekto duomenimis, laivo maksimalus tralavimo greitis yra 5,5 mazgo. Pagal problemos analizę, norint padidinti žuvies sugavimo apimtį apytiksliai 15 %, būtina padidinti tralavimo greitį taip pat apytiksliai 10 %. Atitinkamai per vieną ir tą patį laiką laivas su tralu praplauks didesnį atstumą, ko pasekoje bus pagautas didesnis žuvies kiekis. Naujas padidintas laivo tralavimo greitis turi būti nuo 6,0 ÷ 6,5 mazgo ribose.

Laivo modernizavimas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-modernizavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 21:58