Laivo plūdrumo ir pradinio stovumo įvertinimas


Laivo stovumas. Pradinis laivo stovumas. Laivo stovumo skaiciavimas. Metacentrinis aukstis. Laivo pludrumas. Dinaminis stovumas. Laivo stovumo skaiciavimai. Laivo stovumo įvertinimas. Pludrumas. Imo reikalavimai laivo stovumui.

Laivybos namų darbas. Laivo plūdrumo ir pradinio stovumo įvertinimas. Statinio ir dinaminio stovumo pečių apskaičiavimas ir diagramų braižymas. Įvertinsime laivo stovumą pagal imo normas, pagal kurias laivas laikomas stoviu, jei jo statinio stovumo diagrama tenkina šiuos reikalavimus. Apskaičiuoti lagu bangomis stovinčio laivo bortinį supimąsi. Įvertinkite vandens pasipriešinimą laivo judėjimui.


Apie laivo plūdrumą ir pradinį stovumą sprendžiama iš to, kokią padėtį tinkamai pakrautas laivas užima vandens paviršiaus atžvilgiu ir koks yra laivo pradinis metacentrinis aukštis. Duomenis laivo plūdrumui ir pradiniam stovumui nustatyti pateikiami lentelėje – laivo padėtis vandens paviršiaus atžvilgiu prieš skaičiuojant lentelės dešimtą eilutę nubrėžiame laivo eskizą, jame reikia sužymėti svorio centro g bei vandentalpos centro c padėtis. Eskize aiškiai matoma kaip svorio ir plūdrumo jėgų rgŃ ir d dvejetas diferentuojant laivą. Laivo diferentas ddy=. 97 į laivagalį. Pagal laivo plaukiojimo saugumo reikalavimus – toks esant dideliam laivo krenui, metacentras pasislenka iš diametralinės plokštumos ir metacentrinė stovumo forstatinio stovumo diagrama – tai kreivė, rodanti, kaip keičiantis kreno kampams kinta statinio stovumo petys ir grąžinamojo momento dydis. Naudodami statinio stovumo diagramą nustatome, esant kokiam kreno kampui yra didžiausia grąžinamoji jėga – grąžinamasis momentas, kada šį jėga pradeda mažėti, ir esant kokiam krenlaivo dinaminis stovumas – tai laivo savybė priešintis ir neapvirsti, staiga paveikus krenavimo momentui.

Tam, kad nubrėžti statinio ir dinaminio stovumo diagramas, reikia žinoti statinio ir dinaminio stovumų pečių reikšmes esant kreno kampams q=0°, 10°, 20°, , 80°, 90°. Turėdami šiuos duomenis, mes galime nubraižyti statinio ir dinaminio stovumo diagramas. Tam braižome stačiakampę koordinačių sistemą, kuriuos vertikalioje ašyje atidedame stovumo pečių ilgius, o horizontalioje – kreno kampo reikšmes nuo 0° iki 90°. Sujungus atitinkamus taškus, gauname stovumo diagramas.

įvertinsime laivo stovumą pagal imo normas, pagal kurias laivas laikomas stoviu, jei jo statinio stovumo diagrama tenkina šiuos reikalavimus.

Lq=f(q) kreivės apribotas plotas, esantis kreno kampų nuo 0° iki 30° intervale turi būti ne mažesnis kaip 0,055 mxrad.

Lq=f(q)kreivės apribotas plotas, esantis kreno kampų nuo 0° iki 40° intervale turi būti ne mažesnis kaip 0,09 mxrad.

Lq=f(q)kreivės apribotas plotas, esantis kreno kampų nuo 0° iki 40° intervale turi būti ne matliekant šiuos stovumo įvertinimus diagramos apribotosišvada: šioje darbo dalyje mes įvertiname laivo stovumą pagal jūrų laivybos registro taisyklės ir imo normas ir įsitikiname, kad mūsų laivas atitinka visiems reikalavimams, kas reiškia, k laivo supimosi skaičiavimų tikslas – nustatyti laivo padėtį ant bangos bet kurio laiko momentučia kq - redukcinis koeficientas, įvertinantis laivo skers.

  • Laivyba Namų darbai
  • 2011 m.
  • 11 puslapių (1795 žodžiai)
  • Laivybos namų darbai
  • Microsoft Word 85 KB
  • Laivo plūdrumo ir pradinio stovumo įvertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Laivo plūdrumo ir pradinio stovumo įvertinimas. (2011 m. Kovo 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-pludrumo-ir-pradinio-stovumo-ivertinimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 00:02