Laivo teorija ir varytuvai kursinis projektas


Laivo teorija sraigtai. Laivų teorija. Laivu siurbliai. Vandens pasipriešinimas laivo judėjimui. Laivo irenginiai kursinis projektas. Laivo judejimo charakteristikos. Kursinis darbas laivo. Kavitacija laivų varytuvuose. Laivo teorijos kursinis projektas. Darbas laivu grafiku.

Laivybos kursinis darbas. Turinys. Vandens pasipriešinimas laivo judėjimui. Pagrindiniai sraigto parametrai ir serijinė diagrama sraigto projektavimui. Optimalaus sraigto charakteristikos. Hidrodinaminės sraigto charakteristikos. Sraigto kavitacijos tikrinimas. Propulsinio komplekso darbo įvertinimas. Sraigto tvirtumo įvertinimas. Išvada apie suprojektuotą sraigtą. Literatūra. Priedas.


Vienos iš svarbiausių laivo charakteristikų įvertinimui – eigumui – tai laivo gebėjimas judėti užduotu greičiu ir efektyviausiai panaudojant jėgainių galią, Pasiekti didžiausią greitį esant užduotai mechanizmų galiai, būtina mokėti rasti du pagrindinius elementus: pasipriešinimą laivo judėjimui ir variklių efektyvumą. Šio skyriaus tikslas – parinkus tinkamą vandens pasipriešinimo metodą nagrinėjamam mūsų skaičiavimuose naudosime metodą skaičiuojantį likusį pasipriešnimą. Skaičiuojant likusio pasipriešinimo koficientą, reikia atsižvelgti į tai, kokiai laivų serijai prikl turėdami šiuos dydžius iš lentėlės. [1, 108 psl. ] nustatoma, kad nagrinėjamas laivas priklauso laivams su vidutinio pilnumo apvadiais.

Transporti koficientų ca ir cap reikšmės parenkamos iš lentelės. [1, 107 psl. ] priklausomai nuo laivo ilgio: ca= 0,3· čia: cr(d), , kb/d = f (b/d;fr), ab/d = f (b/d), kxc = xc /l – koficientai, įvertinantys: d, y, b/d, xc, įtaką likusiam pasipriešinimui. Jų skaitinės reikšmės nustatomos iš grafikų, skirtų laivams su vidutinio pilnumo apvadais. Šie grafikai yra žinyne [2, 354 psl. , a)var. ]. Užbortinio vandens klampumo koficientas n, kai temperatūra lygi 10°c, lygus n pagal gautas kompiuterio paskaičiuotas reikšmes (priedas i), brėžiame grafikus r=f(vs) ir ps=f(vs). Ir parenkame iš katalogo [4] pagrindinį laivo varik atidėję pasirinktą variklio galią (ps=3090kw) grafike ps=f(vs), patiksliname laivo greitį (vs = 16,0kt). Ir iš grafiko r=f(vs), randame vande laivo sraigto pagrindiniai skaičiavimai atliekami pagal serijines sraigtų diagramas [3]. Prieš pasirenkant diagramą, reikia apskaičiuoti kai kurias sraigto charakteristikas ir pagalbinius dydžius, apibūdinančius sraigto darbą.

Kilvaterinio srauto koeficientas w ir sraigto siurbimo koeficientas t apibūdina sraigto ir laivo hidrodinaminę sąveiką. Šių dydžių skaitinės reikšmės priklauso nuo laivo korpuso geomertrinių charakteristikų ir a norint nustatyti sra norint nustatyti sraigto diametrą, kuriam esant sraigto optimalus sraigto diametras negali būti didesnis už gabaritinį, kuris nustatomas atsižvelgiant į sraigto įtaisymo laivagalylyje galimybes. Šiuo atveju nagrinėjamas laivas bus dvisraiktis, nes , dgab £ (0,60 ø0,65)·d, čia d – vidutinė grimzlė, tai yra dgab £ (1,8 ø 1,95). Taigi nagrinėjamo laivo sraigto diametras d = 1,9m. Skaičiuojamam laivui parenkami du sraigtai.

  • Laivyba Kursiniai darbai
  • 2010 m.
  • 24 puslapiai (3643 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 105 KB
  • Laivo teorija ir varytuvai kursinis projektas
    10 - 1 balsai (-ų)
Laivo teorija ir varytuvai kursinis projektas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-teorija-ir-varytuvai-kursinis-projektas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 16:51