Laivo teorijos namų darbas


Hidrostatines kreives. Pradinis laivo stovumas. Laivo teorinis brezinys. Laivo stovumas. Teoriniai laivo breziniu pavyzdziai. Laivu teorija breziniu. Vaterlinija laivu. Statinio stovumo diagrama sudaroma. Laivo stovumo. Namai ant laivo.

Laivybos namų darbas. Laivo plūdrumas ir pradinis stovumas. Laivo stovumas esant dideliam krenui. Laivo nenuskęstamumas. Darbe naudotos literatūros sąrašas. Nustatyti laivo plūdrumą ir pradinį stovumą, laivui plaukiant su krovinine vaterlinija. Apskaičiuoti statinio ir dinaminio stovumo pečius ir nubraižyti diagramas. Įvertinti laivo stovumą pagal laivybos registro reikalavimus. Nubraižyti bonžano mastelį. Sudaryti ir nustatyti blagoveščianskio diagramą. Įvertinti avarinio laivo plūdrumą ir pradinį laivo stovumą.


. Laivo stovumas pagal jūrų laivybos registro taisykles ir imo normų reikplūdrumas – tai laivo savybė plaukti vandens paviršiuje ir nenugrimzti giliau krovininės markės. Jis įvertinamas vidutine grimzle.

Stovumas – tai laivo savybė grįžti į pusiausvyros padėtį, nustojus veikti posvvyrį sukelenčioms jėgoms. Remiantis lentelės duomenimis, braižome hidrostatines kreives (1pav. ). Hidrostatinės kreivės (teorinio laivo brėžinio elementų kreivės) – tai plūdrumo, pradinio stovumo charakteristikų grafikai, nubrėžti priklausomai nuo grimzlės. Vertikalioje ašyje sužymime grimzlių skalę, nubrėžiame teorinio brėžinio vaterlinijas. Visos hidrostatinės kreivės suskirstomos į grupes, kiekvienai kreivių grupei parenkama atskira koordinačių pradžia. Kreivėm parenkami masteliai. Jie turi būti apvalūs skaičiai, kreivės neturi būti labai pasvirusios vertikalios. Kreivių ir , ir ,masteliai turi būti vienodi. Visos kreivės, išskyrus Ń ir s, pradedamos braižyti tik nuo pirmos vaterlinijos. Virš kiekvienos vaterlinijos užrašomas jos žymėjimas (ar pavadinimas), nurodomas mastelis. Nubraižius, sutvarkius hidrostatines kreives, grimzlių skalėje atidedama laivo grimzlė iki krovininės vaterlinijos, ji gaunama atidėjus 1/3 vaterlinijos dalį nuo vaterlinijos į apačią nubraižoma ši vaterlinija. Iš hidrostatinių kreivių nustatomos plūdrumo pradinio stovumo harakteristikų reikšmės, laivuj plaukiant su krovinine vaterlinija (3 lentelė apie laivo plūdrumą ir pradinį stovumą sprendžiame iš to, kokią padėtį reikiamai pakrautas laivas užima vandens paviršiaus atžvilgiu, koks yra laivo pradinis metacentrinis aukštis (pradiniai duomenys ir skaičiavimų rezultatai pateikti lentelėje laivo padėtis vandens paviršiaus atžvilgiu ir pradinis stovumas ).

Nubraižome laivo eskizą (2pav. ), pažymime svorio centro g, vandentalpos centro c padėtis, pagal kurias ir sprendžiame, kaip jėgų r,g,Ń (keliamoji jėga) ir ? (svorio jėga) dvejetas diferentuoja laivą. Paramešių dydžių reikšmės ir formulės jiems paskaičiuoti yra pateikiamos lentelėje laivo padėtis vandens paviršiaus atža)pirmoje lentelėje rankiniu būdu apskaičiavau konstrukcinės vaterlinijos elementus, sulyginęs su užduotyje duotomis (kompiuteriu skaičiuotomis) reikšmėmis galiu daryti išvadą, kad pc skaičiavimai yra beveik tikslūs nes vaterlinijos elementai (s­užduotes=393,04 spaskaičiuotas=393,0 xf;užduoties­=-1,06 xf;paskaičiuotas=-1,05) paklaidų ribose neviršijia 1% užduotyje duotų ir paskaičiuotų reikšmių.

  • Laivyba Namų darbai
  • 2010 m.
  • 13 puslapių (3014 žodžių)
  • Laivybos namų darbai
  • Microsoft Word 127 KB
  • Laivo teorijos namų darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Laivo teorijos namų darbas. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-teorijos-namu-darbas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 15:46