Laivo tipo parinkimas pervežimams pagal ekonominius kriterijus


Linijines laivybos schemos ir ju ypatumai. Linijiniai ir trampiniai laivai. Trampines laivybos rinka ir jos ypatumai kursinis darbas.

Transporto esė. Laivo tipo parinkimas konkretiems pervežimams pagal ekonomonius kriterijus. Rinkotyra. Eksploatacinė analizė. Tanklaivis „anna“. Taigi, yra įvairios alternatyvos, su kuriomis gali susidurti laivo savininkas, nusprendęs investuoti savo kapitalines lėšas į laivų įsigijimą. Bet mano manimui, laivo tipo pasirinkimas labiau priklauso nuo verslininko intuicijos ar komercinės nuojautos, negu nuo visapusiškos ekonominės analizės. Praktiškai pasirinkti laivą galima per du etapus, tai rinkotyra ir eksploatacinė analizė. Nors į šį sąrašą įtraukti gana konkretūs reikalavimai, praktikoje vienareikšmio sprendimo gali ir nebūti. Gali būti taip, kad kai kurie reikalavimai bus sunkiai įvykdomi. Pavyzdžiui, gali būti sudėtinga išlaikyti gramzdos apribojimą dėl kitų iškeltų charakteristikos sąlygų ir pan.


Taigi, yra įvairios alternatyvos, su kuriomis gali susidurti laivo savininkas, nusprendęs investuoti savo kapitalines lėšas į laivų įsigijimą. Rinkotyra susijusi su ekonominių laivo parametrų analize per visą laivybos kompanijos darbo periodą. Trampinių laivų savininkui ši analizė reiškia būtinybę nustatyti kokio tipo laivui bus lengviausia rasti frachtuotoją, o taip pat tokio laivo perpardavimo rinkos kainą. Linijinis operatorius turėtų panagrinėti, kokio laivo tipo jam reikėtų, atsižvelgiant į pasikeitimus krovinių srauto struktūroje ir pagrindinėse pervežimų kryptyse esančioje konkurencijoje. Remdamasis atlikta rinkotyra, laivo savininkas turės geresnį supratimą apie transportavimo operacijų, kurioms atlikti ir skirtas laivas, ypatumus bei apie techninius parametrus, kur sekantis žingsnis – nustatyti laivo konstrukcinius ypatumus, įgalinančius pasiekti didžiausią eksploatacijos efektyvumą. Pavyzdžiui, projektuojant tanklaivį-produktovežį, laivo savininkas pagrindinių laivo Ar suvokia tai laivo savininkas, pateikdamas pagrindinių laivo charakteristikų reikalavimus, ir ar yra pasiruošęs prisiimti atitinkamas ipvz: st–peterburge pakraunamas tanklaivis anna jis gabens 40000 tonų benzino ir plauks į amerikos uostą. Kadangi krovinys nėra gendantis, tai laivas į numatytą iškrovimo vietą atplauks per 10-12 dienų. Laivo greitis 12 mazgų. Kuro sunaudojimas 19 t per dieną jūroje. Laivas nėra naujas tačiau pasižymi kuro ekonomiškumu, yra sustiprintos ledo klasės. Įgula sudaro žmonių, laivo ilgis 170,5 m. Plaukiojimo rajonas neribotas. Taigi, šis laivas gali dirbti ištisus metus visame pasaulyje.

  • Transportas Esė
  • 2010 m.
  • 2 puslapiai (393 žodžiai)
  • Transporto esė
  • Microsoft Word 6 KB
  • Laivo tipo parinkimas pervežimams pagal ekonominius kriterijus
    9 - 3 balsai (-ų)
Laivo tipo parinkimas pervežimams pagal ekonominius kriterijus. (2010 m. Kovo 03 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivo-tipo-parinkimas-pervezimams-pagal-ekonominius-kriterijus.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 20:48