Laivų gamyklinė praktikos ataskaita


Laivybos praktikos ataskaita. Įvadas. Apie įmonę. Filialas Wärtsilä. Vandens siurblių remontas. Dizelinio variklio keitimas. Brašpilių remontas. Brašpilio stabdimo mechanizmo testavimas. Vandens siurblio reguliavimas. Kompresoriaus remontas. Ventiliatoriaus remontas. Balastinio siurblio remontas. Cilindrų galvutės remontas. Ričių surinkimas. Individuali užduotis. Balastinis siurblys ant laivo „Silver Pearl“. Apie siurblį. Siurblio demontavimas. Veikimo principas. Siurblio ardymas ir remontas. Išvados.


Taip pat tai buvo gerą galimybę man įgyti praktinių įgūdžių realioje profesinėje aplinkoje ir bendrą supratimą apie savo būsimą profesinę veiklą.

 Gilinti gamybinius praktinius įgudžius, tiesiogiai dalyvaujant įmonės gamybiniuose procesuose. Įvertinti įgytas teorines ir praktines žinias studijuojant mokomojį praktiką Lietuvos aukštosios jūreivystės mokykloje ir jas taikyti Wartsilos įmonėje. Įsisamoninti darbo esmę, remontuojant laivo detalės ir laivus, įgyti žiniu apie laivo detales ir kaupti medžiagą baigiamajam darbui.

Praktikos metu buvo remontuoti 3 vandens aušinimo siurbliai. Kad išardyti siurblius reikia nuimti dangtį kad būtų galima ištraukti veleną po to guolį ir nuimti siurbliaratį. Dėl pastovios darbo siurbliai buvo užrūdyti ir reikėjo juos nudažyti , nuvalyti nuo korozijos ir pakeisti guolius kad jie geriau pumpuotu vandenį. Vienas iš siurblių buvo deformuotas ir teko keisti detales: manžetą ir remontuoti korpusą.Taip pat buvo iškirpti nauji tarpikliai kad geriau apsaugoti siurblius nuo vandens poveikio.

Praktikos metu man buvo suteikta galimybė keisti keturtaktį dizelinį variklį. Kad paruošti variklį demontavimui reikia atjungti elektrinius laidus, po to atjungti nuo variklio kuro padavimo žarną ir atsukti variklį nuo pamatinio rėmo, atsukti prijungimo movą nuo variklio kad atjungti veleną. Naujas variklis buvo žymiai didesnis už seną pagal visos išmeros todėl teko pjauti ir trumpinti veleną taip pat ir virinti naują pamatinį rėmą.

Praktikos metu mes remontavom daug brašpilių. Remonto tikslas tai kapitalinis brašpilio remontas, brašpilių dalių abdirbimas ir korozinių vietų valymas. Kad išardyti brašpilius reikia atsukti tvirtinimo varžtus nuimti su nuimiklių būgnus bet prieš tai juos reikia kaitinti. Būgnams reikėjo abdirbti vietos kur tvirtinamos stabdymo juostos. Buvo reikalingas ašio tiesinimas ir korozijos vietų abdirbimas staklėse. Taip pat įvorių ir visų alyvos štucerio keitimas ir žvaigždučių valymas. Dar reikėjo remontuoti juostinius stabdžius. Kad juos nuimti reikėjo nuo būgnų nuimti stabdžio reguliavimo rankenos ir po to nuimti juostos ir juos išardyti. Nuo juostų nuimti senus kartoninius tarpiklius ir pagal juos išpjauti naujus ir juos prisukti.

Laivų gamyklinė praktikos ataskaita. (2015 m. Rugsėjo 16 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivu-gamykline-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 22:25