Laivų pagalbinių mechanizmų kursinis


Mechanizmu darbas linijoje. Harmonikų skaiciavimas kursinis darbas mokslo baze. Rezonansas varikliis. Laivas sakiai diplominis darbas.

Laivybos kursinis darbas. Velenų linijos elementų dinaminių parametrų skaičiavimas. Skaičiuotinų formų skaičiaus nustatymas. Vienmazgės formos laisvųjų virpesių skaičiavimas. Pavojingų vietų sistemoje radimas. Fazines diagramos. Rezonansinių apsisukimo lentelę. Rezonansiniai įtempimai. Leistini įtempimai. Energetines jėgaines eksploatacijos galimybes įvertinimas. Kovos su rezonansiniais virpesiais būdai. Priemonių kovos su rezonansiniais virpesiais darbo principas. Dyzelio tvirtinimo prie laivo fundamento technologija. Laivų velenų linijų centravimas. Velenų linijos surinkimo brėžinis literatūra.


Energetines jėgaines eksploatacijos galimybes įvertinimas. Kovos su rezčia k - koeficientas įvertinantis iš kokios medžiagos padarytaspastaba: atlikę skaičiavimus nustatome, kad sistemoje yra tik vienas mazgas ir jis randasipastaba: patikslintas ekvivalentinės santykinės dvimasės sistemos kvadbrai˛ome vienmazgės formos grafiapskaičiavus laisvųjų virpesių formą, galima nustatyti pavojingiausias sistemos vietas, kuriose esant atitinkamo dažnio ir formos virpesiams kyla didžiausi įtempimai. Didžiausi įtempimai sukamųjų virpesių požiūriu kyla ten kur didžiausias elastinio momento ir polinio atsparumo momento santykis, jis randamas skaičiuojant į eksploatacinį režimą įena dvi pavojingos harmonikos (ķ = ir ķb – koeficientas, priklausantis nuo variklio parametrų s, d ir nuo minimalavienmazgės formos virpesių rezonansai kyla, esant nrez= 211;158 min-. Maksimalus įtempimai kyla velenų linijoje, kai n = t = 21,683 kg/cm.

pagrindinių variklių alkūniniuose velenuose ir sraigto velenuose leistini įteužduotos jėgainės velenų linijos sukamųjų virpesių skaičiavimas parodė, kad variklio darbinių apsisukimų galimi keli rezonansai.

Vienmazges formos virpesių stipriausias rezonansas kyla, esant n = 211 min-. Jį sukelia devintoji harmonika (n =9). Didžiausi įtempimai kyla velenų linijoje = kg/cm2; bet šie įtempimai neviršija leistinus, kurie šiuo atveju: tleis = kg/cm.

Esant apsisukimams n =158 min-1 (neįeina į ekonominių apsukų intervalą) kyla rezonansas kurį sukelia dvyliktoji harmonika (n = 12) bet jo sukeliami įtempimai = kg/cm2 neviršija leistinųjų = kg/cm.

Todėl galima padaryti išvada, kad mūsų nagrinėjama jėgaine. Keitimas variklio cilindrų darbo tvarkos. Pakeitus cilindrų darbo tvarka galima susilpninti rezonansą esant tiems patiems apsisukimams. Kadangi kinta su˛adinimo momento dydis, pakeitus cilindrų darbo tvarką keičiasi ir dydis. Tačiau pavojingiausių harmonikų kai visos fazės vienodos momento dydžio pakeisti neįmanoma.

Ant velenų statomi antivibratoriai. Jis yra efektyvus visame apsisukimų diapazone jo laisvųjų virpesių dažnis turi kisti keičiantis apsukoms. Naudojami švytuoklinio arba spyruoklinio tipo antivibratoriai.

Dempferiai arba frikciniais slopintuvais vadinami įtaisai didinantys virpančios sistemos vidinę trintį. Virpančios sistemos energija virsta į šilspecialūs įtaisai virpesiams slopinti. Antivibratoriai dar vadinami dinaminiu slopintuvu. Jo veikimo principas pagrįstas šiuo teiginiu.

  • Laivyba Kursiniai darbai
  • 2011 m.
  • 20 puslapių (2285 žodžiai)
  • Universitetas
  • Laivybos kursiniai darbai
  • Microsoft Word 324 KB
  • Laivų pagalbinių mechanizmų kursinis
    9 - 3 balsai (-ų)
Laivų pagalbinių mechanizmų kursinis. (2011 m. Gegužės 11 d.). http://www.mokslobaze.lt/laivu-pagalbiniu-mechanizmu-kursinis.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 10:11