Lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodai


Lankstumo testas. Staigioji jega krepsinyje metodika.

Kūno kultūros referatas. Įvadas. Lankstumas. Sėstis ir siekti testas bei jo reikšmė. Lankstumo lavinimo pratimai. Staigioji jėga. Šuolio į tolį iš vietos testas ir jo reikšmė. Staigiosios jėgos lavinimo pratimai. Bendroji ištvermė. Minučių bėgimo testas ir jo reikšmė. Bendrosios ištvermės lavinimo pratimai. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas: fizinio pajėgumo testų rezultatų gerinimo metodai

Darbo tikslas: išsiaiškinti lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodus

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti lankstumo lavinimo pratimus

2.Susipažinti su staigiosios jėgos lavinimo pratimais

3.Aptarti pratimus, padedančius lavinti bendrąją ištvermę.

Tyrimo metodai: mokslinės ir kitos literatūros analizė.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2014 m.
  • Simona
  • 11 puslapių (1587 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 3313 KB
  • Lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodai
    10 - 2 balsai (-ų)
Lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodai. (2014 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/lankstumo-staigiosios-jegos-ir-bendrosios-istvermes-rezultatu-gerinimo-metodai.html Peržiūrėta 2017 m. Kovo 28 d. 05:34