Lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodai


Kūno kultūros referatas. Įvadas. Lankstumas. Sėstis ir siekti testas bei jo reikšmė. Lankstumo lavinimo pratimai. Staigioji jėga. Šuolio į tolį iš vietos testas ir jo reikšmė. Staigiosios jėgos lavinimo pratimai. Bendroji ištvermė. Minučių bėgimo testas ir jo reikšmė. Bendrosios ištvermės lavinimo pratimai. Išvados. Literatūra.


Darbo objektas: fizinio pajėgumo testų rezultatų gerinimo metodai

Darbo tikslas: išsiaiškinti lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodus

Darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti lankstumo lavinimo pratimus

2.Susipažinti su staigiosios jėgos lavinimo pratimais

3.Aptarti pratimus, padedančius lavinti bendrąją ištvermę.

Tyrimo metodai: mokslinės ir kitos literatūros analizė.

  • Kūno kultūra Referatai
  • 2014 m.
  • 11 puslapių (1587 žodžiai)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros referatai
  • Microsoft Word 3313 KB
  • Lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodai
    10 - 2 balsai (-ų)
Lankstumo, staigiosios jėgos ir bendrosios ištvermės rezultatų gerinimo metodai. (2014 m. Kovo 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/lankstumo-staigiosios-jegos-ir-bendrosios-istvermes-rezultatu-gerinimo-metodai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 11 d. 06:26