Lastelių dalijimasis skaidrės


Biologijos skaidrės. Mokymo metodai biologijos pamokose. Koks turėtų būti ugdymo procesas? Mokinys mokosi aktyviai, mokosi mokytis. Mokomųjų dalykų krūviai. Jeigu mokytojai reikalautų visko, kas parašyta vadovėliuose. Kaip mokytojas turi organizuoti pamoką? Geros pamokos modelis. Mokinių pasiekimų ir pažangos vertinimas. Motyvacija. Trys svarbiausi požiūriai į motyvaciją. Bendrosios teorinės išvados mokinio motyvacija priklauso nuo. Požiūris į mokytoją. Kaip mokytojas galėtų taisyti tokią padėtį. Mokymosi variklis (gerasis ratas). Mokymosi variklis (blogasis ratas). Nesėkmė. Mokymasis iš nesėkmės. Kaip mokytojas galėtų taisyti tokią padėtį. Motyvuojanti aplinka. Rekomendacijos. Kiekvienas mokytojas atranda veiksmingiausius mokymo būdus. Kas veiksmingiausia per biologijos pamokas? Mokykimės biologijos, o ne vadovėlio puslapius iš eilės. Mokykime kurti užrašus, kurie padės ruoštis egzaminui. Išskirkime pagrindinius dalykus iš turinio , juos paryškinant. Užrašuose teiginius rašykime numeruojant, atskirose eilutėse. Schematiškai pieškime bei sudarykime schemas. Užrašuose naudokime įklijas. Tikrinkime, kaip mokiniai atsimena ir supranta. Naudokime kuo dažniau formuojamąjį vertinimą. Vertinant rašykime ne tik pažymius, bet ir procentus. Kuo daugiau praktikos. Prieš praktinį darbą gerokai paplušėkime,nes. Teisingai įvertinkime mokinį. Suraskime trūkumus ir juos pašalinkime. Sugalvokime netradicinių mokymo metodų. Mokytojo profesija.

  • Biologija Skaidrės
  • 2013 m.
  • 36 puslapiai
  • Gimnazija
  • Biologijos skaidrės
  • MS PowerPoint 419 KB
  • Lastelių dalijimasis skaidrės
    10 - 3 balsai (-ų)
Lastelių dalijimasis skaidrės. (2013 m. Kovo 14 d.). http://www.mokslobaze.lt/lasteliu-dalijimasis-skaidres.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 00:23