Lauko reklamos komunikacija su potencialias klientais


Marketingo kursinis darbas. Mokslinės literatūros analizė. Tyrimo dizainas. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Rekomendacijos. Literatūros sąrašas. Įvadas lauko reklamos komunikacija su potencialiais klientais. Reklamos raidos istorija. Reklamos funkcijos. Lauko ir vidaus reklama. Skirtumai tarp Lietuvos ir užsienio lauko reklamos.


Šiuo metu vis dažniau yra nagrinėjama tema kokią įtaką gali padaryti lauko reklama Vilniaus miestui bei jo žmonėms. Šios įtakos pasėkmes dažnai būna geros ir blogos. Vienus pradeda skatinti veikti, kitus tik susimąstyti, bet nieko nedaryti. Dažniausiai žmogus pamatęs betkokios kilmės reklamą, ją nužvelgdamas susimasto ar šios prekės ar paslaugos ,esančios reklamoje, reikia. Reklama atlieka ir geras funkcijas tokias kaip, žmogus užfiksuoja reklamini stenda, jame esančią informaciją ir dalinasi ja su draugais, pažįstamais, tai padeda produkto arba paslaugos pardavimo augimams. Kita reklama yra socialinė, kuri neleidžia žmonėms pamiršti, kad kelyje reikia prisisegti diržus, kad sėdant už vairo negalima gerti alkoholio ar viršyti greičio. Dažnai matome ir socialinėms akcijoms vykstant, stovinčius stendus kurie ragina aukoti ir taip pasijusti geriau, padarius gerą darbą. Tiesa nevisa reklama, padeda ar suteikia informacijos, dažnai reklaminiai stendai nesulaukia jokio pasisekimo, pasak reklamos kūrėjų reklama išpradžių turi patraukti žmogaus dėmesį, tik tada bus gaunamas atgalinis ryšys. Todėl reklama visados tobulės ir bus vis įdomesnė.

Kiekvienas iš mūsų neišvengiamai kas dieną matome reklamas, nesvarbu ar važiuotumėm mašinoje ar troleibuse, jos niekada nelieka nepastebėtos. Reklama ji visur, gatvėje , laukuose, danguje . Augant ekonomikai reklama tampa įpatinga dalimi prekių bei paslaugų pasiūlos dalimi. Reklama tampa svarbiausia priemone, pritraukti potencialius būsimus klientus , bei formuoti jų poreikius.

O dabar isivaizuokime, kokia gali būti veiksminga ta lauko reklama. Vasara, karšta, kaip ir norėtūsi atsivėsinti ir galvojate kokį čia šaltą gėrimą pasirinkus ?Vaziuojate su draugų kompanija į gamtą, ir pro mašinos langus pamatote didžiulę reklama, kurioje didižiulėmis, spalvingomis raidemis rašo „ Kokia iškyla be Utenos alaus? „ na ir tuomet supranti, ką pirksi važiuodamas į parduotuvę. Arba guli sau pievelėjė su mergina, megaujiesi gamta bei paukščių čiulbėjimu, o pašonei mergina vis zyzia, kaip ji norėtų kur pakeliauti, patirti daugiau nuotykių. Bet tuomet kišenese girdisi kaip vejai švilpauja ir apie Bahamų salas, net nesinori galvoti. Tą akimirka danguje praskrenda oro balionas, su didžiuliu užrasu Dovana.lt ir tu iškart gali susimąstyti apie tai, jog savo merginą gali paskraidinti oro balionu, ir tai žymiai mažiau kainuos, o ir mergina liks sužavėta.

Lauko reklamos komunikacija su potencialias klientais. (2015 m. Kovo 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/lauko-reklamos-komunikacija-su-potencialias-klientais.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 06:45