Le Havro uostas


Laivybos referatas. Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla uosto ekonomikos ir vadybos katedra le havre. Uosto informacija. Uosto informacinės sistema. Le havre informacijos sistemos. Le Havre Uosto apsaugos. Globalinė buvimo vietos nustatymo sistema GPS. Le Havre ęsantys terminalai. Atlanto terminalas. Europos Atlanto terminalas. Europos terminalas. Normandijos terminalas. Vandenyno terminalas. PORT 2000 terminalas. ALFA terminalas.


Taigi darydamas šį darba aprašysiu Le Havras uosto terminalus , koke reikšme turi ES šis uostas, jo informacines sistemas bei uosto istorija ir susikurimo pradžia.

Judrus le Havro uostas, įsikūręs šiaurės Prancūzijoje dešiniajame senos krante prie lamanšo sąsiaurio, mažiau nei 200 km nuo Paryžiaus. Iki 1517m. le Havro uotas buvo žvejų kaimelis, kol po 1517m. karalius Pranciškus pirmasis pradėjo jį tobulinti. Toliau uosta plėtojo Liudvikas 14-sis ir Liudvikas 16-sis. Šendien uosto teritorija užima 8000ha.

Le Havras yra gylevandenis jūru uostas, tai antras pagal dydį po Marselio ir pagal kontėinerių krovą pirmaujantis Prancūzijos uostas. Le Havro uostas yra svarbus dėl savo laivų remonto įmonių ir keltu paslaugų į Anglija ir Airija. Šis uostas yra didelėje ekonominėje zonoje, kurioje veikia didelė naftos perdirbimo, chemijos, cemento ir automobilių ir aviacijos pramonė.

1818 m., reisas iš Havro į Ameriką kainavo 350-400 frankų, vėliau 1830-aisiais ji buvo 120-150 frankų. Tada laivybos transporto kainos smarkiai sumažėjo ir šių laivų dauguma amerikiečių.

Pradžioje keleiviai už keliones atsiskaitydavo tiesiogiai su laivo kapitonu, kai atsidarydavo buriavimo sezonas net septyni tūkstančiai keleivių laukdavo kol galės iškeliauti atostogų. Ne retai kelionės pratesimo keleiviai ir emigrantai kelionės laukdavo savaite kai emigrantai laukdavo kelionės pratesimo, nakvynės namai jų lakdavo su atviromis durimis. Vokietijoje tais laikais uoste būdavo daug parduotuvių siekent patenkinti emigrantu poreikius. Nuo 1837 m, Prancūzijos vyriausybė privalėjo vokietijai pateikti galiojančius bilietus, prie Prancūzijos sienos, tam kad galėtu apriboti jų įvežimą ir versla uoste. Tada vietiniai gyventojai pradėjo priėminėti Šveicarijos ir Vokietijos valstybiu turistus šiom šalim buvo leidžiama kirsti sieną turint tik pasą. Baigentis 1800m. ir ateinanti amžių, Le Havre uostas veikė kaip pagrindinis imigracijos transportas į daugelį Vidurio ir Pietų Europos šalis. Šis uostas išliko gyvybingas iki Pirmojo pasaulinio karo pradžios.

  • Laivyba Referatai
  • 2015 m.
  • 13 puslapių (2224 žodžiai)
  • Mokykla
  • Laivybos referatai
  • Microsoft Word 204 KB
  • Le Havro uostas
    10 - 10 balsai (-ų)
Le Havro uostas. (2015 m. Kovo 25 d.). http://www.mokslobaze.lt/le-havro-uostas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:30