Ledų gamybos įmonės rinkodara


Marketingo savarankiškas darbas. Įvadas. Praktinis darbas nr. Praktinis darbas nr. 3. Praktinis darbas nr. 3 –. Praktinis darbas nr. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


Įmonė „LEDUKAS“ gamina ledus indeliuose, ledus ant pagaliuko ir ledus dėžutėje. Ledai dažniausiai laikomi desertu, tačiau yra žmonių, kurie juos mėgsta valgyti bet kada. Pasirinkome šią verslo kryptį tikėdamiesi, jog ji atneš mūsų įmonei pelno, dėl to darysime tokius rinkodaros sprendimus, kurie geriausiai padėtų siekti užsibrėžto tikslo, t. y. pelno gavimo ir pirkėjų pritraukimo.

Nurodyti reklamos priemones ir jas pateikti, nurodyti pardavimo skatinimo būdus, ryšius su visuomene, ir pateikti prekių pozicionavimo žemėlapį.

Asmeninis pardavimas: vadybininkai derasi su parduotuvių (tarpininkų) atstovais ir darbuotojais, kad gaminiai būtų sudėti patrauklioje, pirkėjus traukiančioje vietoje ir saugomi tinkamose sąlygose. Mūsų įmonėje dirbs 4 vadybininkai.

Ryšiai su visuomene: bus rengiamas atidarymo vakarėlis, kuriame vyks ledų degustacija.

Prekės ir rinkodaros koncepcija – išskirtinio pateikimo ir kokybės koncepcija. Įmonė siekia gerinti ledų kokybę, gamindama išskirtinio skonio ledus. Įmonė siekia savo tikslų, kuo geriau tenkindama vartotojo poreikius.

Pirmo grafiko pagalba galima daryti išvadą, kad apklausoje daugiausiai dalyvavo nuo 19 iki 30 metų žmonės, t.y. 73,9 % visų apklaustųjų.

Antro grafiko pagalba galima daryti išvadą, kad apklausoje dalyvavo daugiau vyrų nei moterų, t.y. 59,8 % visų apklaustųjų.

Kaip rodo ketvirtas grafikas, dauguma respondentų labiausiai mėgsta šokoladinius ledus t.y. visų apklaustųjų 32,4%.

Iš penkto grafiko matosi, kad apklausos dalyviai dažniausiai renkasi ledus vidutiniame įpakavime t.y. 51,1% .

Iš šešto grafiko matosi, kad apklausos dalyviai dažniausiai renkasi ledus vafliniame indelyje t.y. 56,5%

Aštuntame grafike parodyta kiek respondentai vidutiniškai skiria pinigų ledams per mėnesį, didžioji dalis atsakymų yra nuo 6 litų 41,3%.

Didžiausią įtaką anot apklaustųjų jiems daro televizijoje rodoma reklama t.y 66,3% visų apklaustųjų.

Įmonė nėra didelė, taip pat gaminamų produktų asortimentas nedidelis, todėl įmonė nesinaudoja tarpininkų paslaugomis t.y. gaminamus produktus pardavinėja tiesiogiai pirkėjams.

TV3 televizija, naujienų portalas „Delfi“, laikraštis „15 min“, nuolaidų kortelių spaustuvė UAB „Dėlionė LT“, nuolaidų kuponų spaustuvė IĮ „In Spe“.

Ši aplinka tiesiogiai įtakoja įmonės „LEDUKAS“ veiklą. Daugelis veiksnių itin svarbūs. Šiuo metu Lietuvos ekonomika yra pakilime, taip pat dėl išorės veiksnių metinė infliacija pastaruoju metu mažėja. Kritus pasaulinėms kainoms, lėčiau kyla maisto kainos Lietuvoje, jų įtaka infliacijai labai sumenkusi. 2012 metais infliacija siekia 3,5 proc., o 2013 metais numatoma, kad bus 2,9 proc. Nedarbo lygis Lietuvoje mažėja, gyventojai gauna daugiau pajamų todėl daugiau lėšų skiria nekasdienio vartojimo prekėms. Tačiau nedarbo lygis vis dar pakankamai aukštas todėl rinkoje yra daug ir pigios darbo jėgos.

Produkto gamyba vyks tradiciniu būdu. Tačiau ateityje keičiantis paklausai ir technologinėms galimybėms bei plečiant įmonės veiklą, gaminys bus tobulinamas keičiant ingridientus, plečiant prekių asortimentą siekiant pritraukti kuo daugiau potencialių vartotojų.

Ledų gamybos įmonės rinkodara. (2015 m. Lapkričio 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/ledu-gamybos-imones-rinkodara.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:50