Lengvosios atletikos pramankšta


Kūno kultūros planas.

Pramankštos dalys. Pratimai. Trukmė/ kiekis. Metodiniai veiksmai. Bėgimas. Tempimo pratimai.


Šuoliukai ant vienos kojos atsispiriant kuo stipriau į aukštį (dešine/kaire) koją.

Bėgimas iki kamuolio pasiemus kamuolį padaryti 5 šuoliukus į aukštį rankose laikant kamuolį.

Šuoliukai ant laiptų : kuo stipriau atsispiriant abiem kojomis šokti, šuoliukai keičiant kojas, šuoliukai su viena koją, tankus užbėgimas laipteliais.

  • Kūno kultūra Planai
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Kotryna
  • 3 puslapiai (417 žodžių)
  • Universitetas
  • Kūno kultūros planai
  • Microsoft Word 6 KB
  • Lengvosios atletikos pramankšta
    10 - 3 balsai (-ų)
Lengvosios atletikos pramankšta. (2017 m. Birželio 04 d.). http://www.mokslobaze.lt/lengvosios-atletikos-pramanksta.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 11 d. 13:42