Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių techninės priežiūros ir remonto baro technologinis projektavimas


Transporto diplominis darbas.

Įvadas. Temos pavadinimas. Temos aktualumas. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Darbo metodai. Informacijos šaltinių, kuriais remiantis atliktas darbas, apžvalga. Analitinė dalis. Įmonės charakteristika. Pradiniai įmonės duomenys. Skaičiavimo skyrius. Metinė darbų apimtis. Darbuotojų skaičius. Darbo ir pagalbinių postų skaičius. Technologiniai įrenginiai, gamybos inventorius. Gamybinių ir pagalbinių patalpų plotas. Energetika. Technologijos ir darbo organizavimo skyrius. Įmonės organizacinė struktūra. Technologinio proceso organizavimo schema. Atliekamų darbų technologinis procesas. Technologinė kortelė. Darbo vietų organizavimas. Darbo ir poilsio režimas. Žmonių saugos ir aplinkosaugos skyrius. Žmonių sauga. Aplinkos sauga. Natūralus ir dirbtinis apšvietimas. Ventiliacijos skaičiavimas. Konstravimo skyrius. “Common rail” didelio slėgio degalų įpurškimo sistema. Stendo paskirtis ir konstrukcija. Maketo elementų skaičiavimas ir medžiagų parinkimas. Stendo gaminimo skaičiavimas ir medžiagų parinkimas. Ekonominio pagrindimo skyrius. Kintamos išlaidos. Pastovios išlaidos. Paslaugos kainos nustatymas. Finansiniai rodikliai. Atsipirkimo (lūžio) taškas. Techniniai ekonominiai rodikliai. Išvados ir rekomendacijos. Darbe naudotų informacinjos šaltinių sąrašas. Darbo anotacija lietuvių ir užsienio kalba. Summary. Priedai.


1.2. Temos aktualumas: Šio diplominio darbo tema naujos įmonės „DYZEL+“ dyzelinių variklių techninės priežiūros ir remonto baro projekto kūrimas. Ši tema yra ne mažiau aktuali nei buvo prieš penkiolika metų, kai į Lietuvą buvo pradėti gabenti pirmieji dėvėti vakarietiški automobiliai. Beveik tuo pat metu atsirado ir poreikis naujos autoremonto paslaugoms, naujoms autodetalėms vakarietiškiems automobiliams ir t.t.

Dabartiniu metu į Lietuvą įvežama vis daugiau padėvėtų ir techniškai netvarkingų automobilių, kaip ir prieš penkiolika metų, dažniausiai tai būna seni automobiliai. Daugelyje lengvųjų automobilių ir beveik visuose didžiuosiuose sunkvežimiuose yra dyzeliniai varikliai. Smulkūs variklio, kuro siurblių ir įpurškimo sistemos gedimai, skatina vairuotojus ieškoti autoservisų, kur jie galėtų remontuoti savo automobilius.

Vakarų Europos gamintojų automobiliai yra gana aukštos kokybės, tačiau dažnai dyzeliniai varikliai genda ne tik dėl gamintojo kaltės, bet ir netinkamos eksploatacijos, taip pat dėl blogos kokybės dyzelino, ypatingai šias tendencijas galima stebėti nedideliuose miesteliuose ir rajonuose. Dėl to ir reikalingas variklio remontas, automobiliams eksploatuojamiems Lietuvos keliuose. Taigi norint remontuoti šiuos automobilius reikalingi autoservisai kurie atliktu šias paslaugas, nes ne kiekvienas žmogus gali pats susiremontuoti automobilį, todėl jam daug patogiau yra jį patikėti specialistui sugebančiam sutvarkyti jo transporto priemonę. Norint sutvarkyti automobilį reikalinga tam tikra įranga, įrankiai. Kuo toliau tuo daugiau atsiranda ir modernesnių automobilių su dyzeliniais varikliais, kuriems reikalinga naujesnė įranga aptarnauti. Taip pat su modernia įranga yra daug patogiau dirbti bei atlikti kokybiškesnius darbus.

Šio diplominio darbo tikslas, naudojantis literatūra bei praktiniais tyrimais bei apskaičiavimais sukurti lengvųjų dyzelinių variklių remonto baro technologinį projektą. Naudojantis literatūra, bei praktine sukaupta medžiaga išanalizuoti kaip yra kuriama tokio profilio įmonė.

1.3.1. parengti lengvųjų automobilių dyzelinių variklių techninės priežiūros ir remonto baro technologinį projektą.

1.3.2. Pagaminti Common Rail didelio slėgio degalų siurblio stendą

Remiantis moksline literatūra išanalizuoti dyzelinių variklių sandaros, gedimų ir remonto teorinius aspektus;

Atlikti įmonės “ DYZEL+” būsimosios veiklos analizę;

Parengti įmonės verslo įkūrimo planą, ekonominius skaičiavimus;

Suprojektuoti autoserviso išorės ir vidaus vaizdą;

Rašydamas savo baigiamąjį darbą naudojausi įvairia literatūra. Savo kompetencijas ir žinias apie lengvuosius automobilius ir automobilių remontą gilinau naudodamas G. Kirkos, K. Giedros ir G. Ladecko knyga „Traktorių ir automobilių bei jų agregatų darbo procesų tyrimai: mokslo darbai : 1947-1997“, nors ši knyga pakankamai sena, tačiau joje galima buvo rasti fundamentalių žinių apie automobilio sandarą bei pagrindinius lengvųjų automobilių dyzelinių variklių remonto ypatumus. Apie dyzelinių variklių įpurškimo sistemos sandarą radau daug informacijos besinaudodamas S. Slavinsko knyga „Dyzelio variklių degalų įpurškimo siurbliai ir reguliatoriai“. Taip naudojau šiek tiek naujesnių metų knyga to paties K. Giedros ir A. Valatkos „Mano automobilis: automobilio įranga, veikimas ir priežiūra“. Šioje knygoje taip pat radau pakankamai daug informacijos apie automobilių remontą, eksploataciją, techninę priežiūrą, automobilių remonto ypatumus ir kt.

Technologiniam įtaiso konstravimui ir tikrinamajam detalių stiprumo skaičiavimui pasinaudojau P. Kmieliauskienės „Konstravimo pagrindų metodine medžiaga“.

Kaip rengti projektus ir verslo planus, šios informacijos radau A. Jovaišos knygoje „Kaip perengti verslo planą“, taip pat S. Kalčinsko „Marketingo pagrindai“. Šiose knygose teigiama, kad verslo planas - tai žodžiu ir skaičiais pateikta informacija apie įmonės būklę, struktūrą, planus ir prognozes. Dažniausiai verslo planas ruošiamas siekiant gauti banko paskolą verslo plėtrai. Verslo plane pateikiama nemažai įvairios informacijos. Verslo plano turinys ir forma skiriasi priklausomai nuo jo paskirties. Planas gali būti skirtas vertinti esamos ar tik planuojamos kurti įmonės veiklos perspektyvas, pavyzdžiui, prekės paklausą, konkurentus, finansines galimybes ir naudojamas tik kaip įmonės vidaus darbinis dokumentas, padedantis planuoti ir valdyti verslą. Technologinį įmonės skaičiavimą: paslaugų apimties skaičiavimas , darbo postu skaičiavimus, darbo grafiką ir kitus skaičiavimus atlikau naudodamas Riaubos K. Automobilių serviso projektavimo metodinę medžiagą.

  • Transportas Diplominiai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 70 puslapių (9442 žodžiai)
  • Transporto diplominiai darbai
  • Microsoft Word 2647 KB
  • Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių techninės priežiūros ir remonto baro technologinis projektavimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Lengvųjų automobilių dyzelinių variklių techninės priežiūros ir remonto baro technologinis projektavimas. (2016 m. Kovo 07 d.). http://www.mokslobaze.lt/lengvuju-automobiliu-dyzeliniu-varikliu-technines-prieziuros-ir-remonto-baro-technologinis-projektavimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 07 d. 10:52