Lengvųjų automobilių klasifikacija


Transporto referatas.

Įvadas. Automobilio atsiradimo istorija pasaulyje. Lengvųjų automobilių istorija Lietuvoje. Vidutinis lengvojo automobilio amžius Lietuvoje. 4. svarbiausios automobilio dalys. 5. automobilinių variklių skirstymas. 6. lengvųjų automobilių klasifikavimas pagal kebulo tipa. 7. lengvųjų automobilių klasifikavimas pagal klases. Isvados. Literatura. Priedai.


Vienas iš mano rašto darbo objektų yra lengvujų automobilių klasifikavimas.

Šio darbo tikslas: supažindinti su lengvųjų automobilių raida Lietuvoje ir pasaulyje.

Pristatysiu vidutinį lengvojo automobilio amžių Lietuvoje .

Pasistengsiu panaudoti informacinių šaltinių ir literatūros bei dokumentų analizę.

Pirmuosius automobilius išrado vokiečių inžinieriai: Karlas Bencas (Karl Benz) ir Gotlybas Daimleris (Gottlieb Daimler), Karlas ir Gotlybas nebuvo pažįstami, tačiau abu išrado savaeiges mašinas su vidaus degimo varikliu.

Pirmuosiuose automobiliuose nebuvo mažiausia kaip pusės šitų dalių, tačiau su laiku tobulėjo, poreikiai augo ir automobiliai keitėsi.

Dvitakčio variklio pagrindinės dalys: stūmoklis, žiedai, alkūninis velenas, švaistiklis, cilindras, degimo kamera, žvakė, cilindro galvutė, įsiurbimo anga, išmetimo anga, karteris.

Keturtakčio variklio pagrindinės dalys: stūmoklis, švaistiklis, alkūninis velenas, įsiurbimo vožtuvas,degimo kamera,cilindro galvutė žvakė(s), cilindras, išmetimo vožtuvas.

V- formos varikliai yra 6,8,10,12 cilindrų vidaus degimo varikliai, kuriuose cilindrai išdėstyti dviem eilėmis po lygiai iš kiekvienos pusės. Žiūrint iš galo išdėstymas primena raidę V. V formos varikliai dažniausiai yra naudojami galingiems automobiliams, kurie dalyvauja lenktynėse. Pvz.: V8 tipo varikliai plačiai naudojami F1 lenktynėse.

Lietuvos gatvėse dažniausiai yra sutinkami V6 tipo varikliai,nes jie yra ekonomiškesni ir sukelia mažiau triukšmo, o kiti sutinkami retai,nes Lietuvoje nėra daug tokių automobilių. Automobiliai, pradedant nuo V8 tipo variklio mažiausias darbinis tūris yra 3.0l, tai rodo, jog šis automobilis priklauso sportinei arba „musclecar“ automobilių grupei, jo kuro sanaudos yra daug didesnės taipogi keliamas triukšmas irgi yra didesnis.

Tai yra vieni pagrindinių variklių tipai, tačiau ne visi naudojami lengviesiems automobiliams. Beveik visi automobiliai važinėjantis mūsų gatvėmis turi vidaus degimo variklius. Aišku dabar yra XXI a. technologijos daro savo. Neseniai atsirado „Hybridiniai“ automobiliai, kurie turi 2 variklius viena vidaus degimo, o kita elektrinį. Elektrinis variklis taupo kurą, nekelia triukšmo ir kas svarbiausia neteršia mūsų aplinkos. Šių automobilių kaina yra didesnė, todėl dar ne daugelis lietuvių važinėja su tokiais automobiliais.

Tai talpus keleivinis lengvasis automobilis, dažnai su trimis sėdynių eilėmis.

Lietuva priėmė direktyvą dėl taupaus ir ekologiško vairavimo politikos įgyvendinimo praktikoje. Iki šiol nė vienas automobilių gamintojo atstovas Lietuvoje per pastaruosius metus nesurengė ekologiško vairavimo kursų. Plėtoti ekologiško vairavimo keliuose mokymų sistemą

Japonija (Daihatsu, Honda, Infiniti, Isuzu, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Suzuki, Toyota).

  • Transportas Referatai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (6310 žodžių)
  • Transporto referatai
  • Microsoft Word 103 KB
  • Lengvųjų automobilių klasifikacija
    10 - 9 balsai (-ų)
Lengvųjų automobilių klasifikacija. (2016 m. Kovo 10 d.). http://www.mokslobaze.lt/lengvuju-automobiliu-klasifikacija.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:42