Lidl analizė


Verslo kursinis darbas.

Titulinis lapas. Santrauka. Abstract. Įvadas. Tyrimo pristatymas. Tyrimo eiga. „Lidl” marketingo strategija. Lietuvos mažmeninės prekybos rinkos atstovų apžvalga. Tyrimo rezultatų pristatymas. Tyrimo apibendrinimas. Rekomendacijos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Apklausti mažmeninių tinklų vartotojus dėl jų pasirengimo naudotis „Lidl” tinklais, analizuoti gautus atsakymus, išsiaiškinti vartotojų poreikius, pasirinkimų kriterijus.

Aptarti esančius prekybos tinklus Lietuvoje, lyginant su ateinančiu į rinką mažmeninės prekybos tinklu „Lidl”.

Kadangi šis tinklas sėkmingai įsitvirtina naujose rinkose, svarbu išanalizuoti jų naudojamą strategiją ir kuo ji unikali, jog sėkmingai pritraukia naujų vartotojų, bei kaip formuojamas esamų vartotojų lojalumas.

Lietuvos rinkoje atsiradus naujam mažmeninės prekybos tinklui „Lidl”, analizuosime galimus mažmeninės rinkos pasikeitimus. Darbo eigoje bus interpretuojami moksliniai straipsniai, pagrindžiant teorinės dalies realizavimo svarbą praktinėje veikloje. Tyrime buvo atliktas kiekybinis duomenų rinkimo metodas, kuriame dalyvavo 105 respondentai. Tyrimo objektas – vokiečių mažmeninės prekybos kompanija „Lidl” ir jos atėjimas į Lietuvos rinką. Atlikę tyrimą ir atsižvelgę į respondentų nuomones, galime teigti, jog minėtas prekybos tinklas gali sulaukti didelio pasisekimo, kadangi pagrindiniai „Lidl” marketingo strategijos principai yra itin žemos kainos ir gera kokybė, kas labai aktualu Lietuvos rinkai.

Full title of term paper: Analysis of Marketing Strategy of Retail Chain „Lidl”: Case of Lithuania

Term paper advisior: Lecturer dr. Audrius Šimkus

Number of pages: skaičius be priedu!

The main objective of this work is to analyze influence of different retail chains in Lithuanian retail market, as well to assess its impact of current consumers. Also survey them and by analyzing received responses find out the needs of consumers and their criterias for choosing specific retail chain. The work also contains a breif discussion about current trade networks in Lithuania and the new retail chain „Lidl” that comes to its market. This retail chain successfully penetrates in new markets, therefore it is important to analyze their strategies and to know why they are so unique that they successfully atract new customers. Also, to find out how the company forms loyalty for existing or potential customers. We will analyze the changes of current Lithuanian market, how it will change/react when a new retail chain will enter. During this work there will be interpretation of scientific articles, justified theoretical part for realization of it in practical situation.

This work will be interpreted in this term paper by the help of scientific articles and in support of the theoretical part and how all of this is could be realized in the practice. In this research we used conducted quantitative data collection methot, in which participated 105 respondents. The object of our research - German retail chain company „Lidl” and their entrance to Lithuanian market. After we received the opinions from respondets and analyzed their them, we can say, that „Lidl” possibly will gain success, because their marketing strategy principals are low prices and high quality, which should be relevant for Lithuanian market.

2014 m. gegužės mėnesį žiniasklaidos bei Lietuvos gyventojų dėmesį pritraukė žinia, jog tarptautinis mažmeninės prekybos tinklas „Lidl” pradėjo logistikos centro statybas Kaune (Verslo Žinios, 2014). O 2015 m. pradžioje spaudoje pasirodė pranešimai ir apie ketinimus bei darbus Lietuvoje atidaryti ir paties prekybos centro parduotuves (Karaliūnaitė, 2015). Vykstant aktyviai konkurencijai tarp jau esančių prekybos tinklų Lietuvoje, verslininkai ir gyventojai sunerimę, kaip toks plėtimasis atsilieps esamiems prekybos tinklams ir jų rinkos daliai Lietuvoje.

  • Verslas Kursiniai darbai
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 25 puslapiai (4677 žodžiai)
  • Universitetas
  • Verslo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 353 KB
  • Lidl analizė
    10 - 8 balsai (-ų)
Lidl analizė. (2016 m. Balandžio 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/lidl-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 04 d. 18:24