Lietuvių kalbos bendrosios programos didaktinės nuostatos


Lietuvių referatas. Lietuvių kalbos bendrosios programos didaktinės nuostatos. Interpretacijos nuostata. Komunikacijos nuostata. Sistemiškumo nuostata. Integracijos nuostata. Bendradarbiavimo nuostata. Individualizavimo nuostata. Intuicijos ir sąmoningumo nuostata. Mokymosi mokytis nuostata. Praktinės veiklos nuostata.


Kalbos ugdymas yra glaudžiai susijęs ne tik su asmenybės formavimusi, bet ir su tautinio identiteto raida. Per gimtosios kalbos pamokas mokytojas ugdo pagarbą gimtajam žodžiui ir tautos kultūrai, padeda moksleiviui suvokti save kaip tautos kultūros tęsėją ir puoselėtoją.

Svarbiausias šio darbo tikslas – padėti pedagogui ugdyti moksleivio kalbos bei rašymo įgūdžius.

Šiam tikslui įgyvendinti padės didaktinės nuostatos, kurių struktūros ypatumus apžvelgsiu šiame darbe.

Šį darbą sudaro tokios dalys:

1)turinys (jame pateikta planas);

2)įvadas (šio darbo tikslas, temos aktualumas);

3)teorinė dalis (didaktinių nuostatų apžvalga)

4)išvados (temos apibendrinimas);

5)literatūra

  • Lietuvių kalba Referatai
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (1210 žodžių)
  • Kolegija
  • Lietuvių referatai
  • Microsoft Word 21 KB
  • Lietuvių kalbos bendrosios programos didaktinės nuostatos
    10 - 2 balsai (-ų)
Lietuvių kalbos bendrosios programos didaktinės nuostatos. (2014 m. Spalio 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuviu-kalbos-bendrosios-programos-didaktines-nuostatos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:39