Lietuvių kalbos pamokos planas I klasei


Lietuvių kalbos pamokų planai. Kaip rašyti kalbos planą. Apvedzioti raides. Mokytis rasyti raides. Raidziu apvedziojimas. Lietuviu kalbos pamokos planas konspektas. Kaip rašyti lietuvių kalbos planą. Lietuviu kalbos pamokeles vaikams. G raides mokymas. Lietuviu pamokos planas.

Lietuvių konspektas. Uždaviniai. Supažindinti su garsais [g], [g‘] ir raidėmis g ir g , g ir g. Mokyti išgirsti ir taisyklingai tarti garsus [g] [g‘]. Supažindinti su lietuvių kalbos raidėmis g ir g; g g. Plėsti garso ir raidės santykio suvokimą. Mokyti sudaryti elementarius rašymo įgūdžius. Išmokyti rašyti raides g g.


Pradinio ugdymo pedagogikos (dailėsmokymo priemonės: vadovėlis ,,skaičių šalis antroji ir trečioji knyga, sąsiuvinis, pratybų sąsiuvinis, informacinių technologijų panaudojimas (skaidrės), baltas popierius, spalvoti pieštukai, rašymo priemonė, teptukapaprašau mokinių dėmesio, įjungiu skaidres ir parodau mokiniams paveiksliukus, o mokiniai sako pavadinimus.

Paklausiu, ar pastebėjo, kad vieną garsą girdime dažniau, negu kitus. Pasakau, kad per paprašau atsiversti vadovėlį p. , ir paskaityti greitakalbę, vėliau ją aptariamelentoje pati parašau raidę g g. Ir paprašau vaikų prieiti prie lentos ir šlapiu teptuku parašyti g g (indelį su vandeniu ir teptupasakojime žodžių su [g] garsu, nustatoma šio garso vieta žodyje (stogas, gandriukas, langas, sniegas). Paprašau vaikų dėmesio ir įjungiu skaidrę su tekstu. Pasiūlau paklausyti šio teksto, o paskui patiems paskaityti.

Pamokos paįvairinimui pasiūlapirmą kartą garsiai skaito mokytojas. Vėliau vaikai mokosi skaityti individualiai. Paskutinį kartą tekstas skaitomas garsiai, grandinėle.

Vaikams pasiūlau paimti baltą popieriaus lapą ir vienoje jo pusėje nupiešti daiktus, prasidedančius garsu [g]. Atlikę šią užduotį vaikai atsiverčia prat. Sąs. , pasakau, kad mokysimės rašyti raidę g.

Pradedame nuo ir užd. P. Palyginame raidžių a, j ir g rašymą. Pasiūlau pirštu apvedžioti didesnes g raides, vėliau jas apvedžioja rašymo priemonėmis. Prieš tai paaiškinu, kad raidę g pradedame rašyti kaip a, baigiame – kaip y , j. Atkreipiu dėmesį, kad raidę baigiame rašyti tarpelio viduryje. Individualiai mokiniai atlieka užd. Vėliau atliekama užd. , galima pasiūlyti vaikams dviejų raidžių junginių pavyzdžius apvedžioti rašymo priemonę. Primenu, kad raidė g su prieš ja einančia raide jungiama kaip a, su po ja einančia raide – kaip j arba y. Prisimename, kokią raidę išmokome rašyti, paprašau, ją surasti karpomajame raidine. Mėginame pasakyti žodžius užd. Perskaitytus žodžius sudedame iš raidyne esančių raidžių.

Poilsiui pasiūlau žaidimą su kamuoliu: vaikai meta kamuolį vienas kitam, kuris sugauna, pasako žodį su garsu [m].

Pasakau, kad šiandien dar mokysimės rašyti raidę g. Pasiūlau atsiversti prat. Sąs. P. 23, užd. 7, o paskui užd. Atkreipiu dėmesį į raidžių y ir g panašumus. Vaikai apvedžioja raides pirštu, vėliau rašymo priemone. Antrą atlieka individualiai, atkreipiu dėmesį į tai, kad raidę baigiame rašyti tarpelio viduryje.

Prieš atliekant užd. 24 p.

  • Lietuvių kalba Konspektai
  • 2011 m.
  • 6 puslapiai (851 žodis)
  • Kolegija
  • Lietuvių konspektai
  • Microsoft Word 14 KB
  • Lietuvių kalbos pamokos planas I klasei
    8 - 1 balsai (-ų)
Lietuvių kalbos pamokos planas I klasei. (2011 m. Balandžio 05 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuviu-kalbos-pamokos-planas-i-klasei.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 20:44