Lietuvių liaudies sceninio šokio Gintariniai. Riešutai esė


Menų esė. Ineta Skrinskaitė. Lietuvių liaudies sceninio šokio ,, gintariniai. Riešutai " esė.


,, Muzika, teatro menas, dailė mūsų kultūros istorijoje jau giliai suleidę šaknis, tuo tarpu šokis- dar palyginti jauna meninio gyvenimo šaka, dar reikalinga mokslinės analizės ir apibendrinimo. Jei apie baletą galime rasti mokslinių veikalų, tai apie lietuvių liaudies šokį, choreografinę liaudies kūrybą, jos istoriją ir problemas, atsiradusias šokį perkeliant į sceną, darbų labai mažai. "(Poškaitis, K. (1985) Lietuvių šokio kelias į sceną Vilnius: Vaga leidykla.)

Nors tokio amžiaus vaikai ir ima greičiau įsisavinti informaciją, greičiau atkartoti judesius , tačiau pernelyg didelė skirtingų judesių gausa gali sutrikdyti vaiką . Šios amžiaus kategorijos vaikams kurtuose šokiuose , dažniausia tėra naudojami keli skirtingi šokių judesiai, tam kad vaikas sugebėtų juos visus atsiminti ,o vėliau imama juos dėlioti skirtingomis eigomis tam, kad vaikas ne tik nuolatos šoktų tą patį, bet kartu ir turėtų šiek tiek pamąstyti kas gi vyks toliau.

Nemaža šokių, ratelių, kurių metu vaikai parodo ne tik šokio sugebėjimus, tačiau turi galimybę pademonstruoti ir vokalines savo galimybes. Šokio metu atliekamos dainelės yra nesudėtingos, tam kad vaikas sugebėtų ir šokti ir dainuoti vienu metu, neturėdamas per daug dėmesio skirti tik vienam ar tik kitam dalykui.

  • Menai Esė
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (1141 žodis)
  • Universitetas
  • Menų esė
  • Microsoft Word 7 KB
  • Lietuvių liaudies sceninio šokio Gintariniai. Riešutai esė
    10 - 9 balsai (-ų)
Lietuvių liaudies sceninio šokio Gintariniai. Riešutai esė. (2016 m. Sausio 08 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuviu-liaudies-sceninio-sokio-gintariniai-riesutai-ese.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 09 d. 11:43