Lietuvos alaus pramonės būklės analizė, rinkos tyrimas, tendencijos ir strateginiai sprendimai


Alaus rinka. Alaus rinkos tyrimas. Alaus rinkos analize. Lietuvos alaus rinkos tendencijos. Alaus rinka lietuvoje. Lietuvos alaus rinka. Pramones sakos analize. Lietuvos rinkos tyrimas. Rinkos analize. Lietuvos alaus rinka 2012.

Vadybos analizė. Lietuvos alaus pramonės būklės analizė, rinkos tyrimas, tendencijos ir strateginiai sprendimai. Lietuvos alaus įmonės, jų specifika, tarpusavio palyginimas, pelnas. Tarptautinių koncernų įtaka lietuvos alaus pramonei. Alaus rinka, jos tendencijos. Alaus eksporto ir importo apžvalga. Vyriausybės sprendimai ir jų įtaka alaus pramonei. Lietuvos alaus pramonė ir europos sąjunga. Lietuvos alaus pramonės strateginiai tikslai. Išvados. Literatūra. Summary. Santrauka.


Šiame darbe išanalizuota lietuvos alaus pramonės būklė, tendencijos ir starteginiai sprendimai. Alaus rinkos analizė rodo kad alaus pramonė turi nuolatinę tendenciją kisti. Alaus gamintojų palyginimas rodo lyderiavimo priežastis. Lietuvos vyriausybės politika taip pat yra palanki aludariams, nuo tada kai mes įstojome į es, lietuvos alaus gamintojai stengiasi įvykdyti es keliamus reikalavimus.

Lietuvos alaus pramonė yra viena pelningiausių pramonės šakų šalyje. Nuo tada kai lietuva tapo nepriklausoma (1991), alaus pramonė keitėsi morališkai, techniškai ir technologiškai. Aludarių tarpusavio konkurencija skatina juos gaminti geresnės kokybės alų, atnaujinti įrangą. Alaus rinka yra susitelkusi tarp 6 didžiausių aludarių, kurie užima 96% visos lietuvos rinkos. Rinkoje nėra monopolijos tačiau turime lyderį, tai “švyturys – utenos alus”. Lietuvos aludarių asociacija (laa), kuriai priklauso 6 didžiausios lietuvos alaus daryklos, analizuoja alaus pramonę. Didžioji produkcijos dalis yra parduodama lietuvoje, todėl eksporto lygis šalyje nėra labai aukstas. Vyriausybė padeda vystyti alaus pramonę ir skatina jos augimą. Trys lietuvos alaus gamyklos priklauso užsienio kompanijoms. Lietuvos aludariai nori būti konkurencingi es rinkoje, todėl jie stengiasi pasiekti es standartus, kur svarbiausias dalykas yra alaus kokybė.

Taigi alaus pramonė lietuvoje vystosi sėkmingai, lengvai prisitaiko prie naujovių ir besikeičiančių vartotojų poreikių. Šie dalykai garantuoja teigiamą pelną.

Lietuvoje alkoholinių gėrimų verslu (gamyba, didmenine ir mažmenine prekyba) užsiima apie 15 tūkst. Įmonių. Lietuvos alaus pramonė yra viena pelningiausių pramonės šakų šalyje. Lietuvos alaus pramonė jau beveik 11 metų sėkmingai plečia savo veiklą ir didina produkcijos pardavimo apimtis (žiūr. 1 pav. ). Tai lemia ne tik gerėjanti alaus kokybė, bet ir geras šios šakos produkciją gaminančių įmonių įvaizdis bei sėkminga vadyba. Nuolatos kuriamos naujos prekės, kuriomis siekiama privilioti naujus vartotojus. Pasitelkiant vis išradingesnes reklamos kompanijas, organizuojant įvairias loterijas, akcijas ir nuolaidas, stengiamasi užimti vis didesnę rinkos dalį.

  • Vadyba Analizės
  • 2012 m.
  • 24 puslapiai (6633 žodžiai)
  • Universitetas
  • Vadybos analizės
  • Microsoft Word 204 KB
  • Lietuvos alaus pramonės būklės analizė, rinkos tyrimas, tendencijos ir strateginiai sprendimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvos alaus pramonės būklės analizė, rinkos tyrimas, tendencijos ir strateginiai sprendimai. (2012 m. Kovo 19 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-alaus-pramones-bukles-analize-rinkos-tyrimas-tendencijos-ir-strateginiai-sprendimai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 12:41