Lietuvos edukologų ugdymo filosofijų ypatumai


Pedagogikos namų darbas. Įvadas. Žmogaus ugdymo idėja vydūno pedagoginėje sistemoje. Apibendrinimas. Informacijos šaltinių sąrašas.


Žmogaus dvasiniam gyvenime vertybės turi amžinumo matą, net ir keičiantis laikmečiams neišlaikydami vertybių žmonės nesugebėtų išugdyti asmenybės kaip aukščiausios egzistencinės būtybės, gebančios reikštis šeimos, bendruomenės, visuomenės kultūriniam, socialiniam gyvenime integruojant toje terpėje save kaip išugdytą fizinės, psichinės bei dvasinės dermės individą.

Ugdymo praktika be humaniškumo, savęs ir gamtos pažinimo be tikėjimo ir savivertės neįmanoma siekiant turėti išprususią, menišką, jautrią ir tuo pačiu tvirtą asmenybę.

Šiuolaikinės edukologijos ugdymo sistemoje žmogiškumo, šeimyniškumo, pilietiškumo ir individualumo samprata turėtų būti diegiama humaniškais , žmogaus savivertę ugdančiais, tikėjimą ir dvasią stiprinančiais pagrindais, neatsiejant mokinio nuo mokytojo riba, bet palaikant, gelbstint ir bendradarbiaujant lydėti žmogų į tą asmenybę, kuri gebėtų atsiskleisti ir integruotis kaip pilnavertiška, taip pat įneštų savo indėlį į supančią aplinką per menus, tiksliuosius mokslus kūrybinę, kultūrinę ar kitą visuomeninę arbendruomeninę veiką, atspindinčią žmogų kaip išugdytą asmenybę su visomis laikmečių nenubraukiamomis vertybėmis.

Lietuvos edukologų ugdymo filosofijų ypatumai. (2014 m. Spalio 02 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-edukologu-ugdymo-filosofiju-ypatumai.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 06 d. 18:04