Lietuvos eksporto skatinimo problemos


Ekonomikos kursinis darbas. Lietuvos eksporto skatinimo problemos. Įvadas. Eksporto sąvoka. Eksporto proceso modelis. Eksporto rūšys. Eksporto kanalų paskirstymo parinkimas. Eksporto veiklos pakopa. Eksporto kainų strategija. Eksporto kainodaros veiksniai. Eksporto kainos nustatymas. Eksporto kainos strategija. Eksporto kaštai. Eksporto reguliavimo priemonės. Eksporto muitai. Produktų tinkamumas eksportuoti. Eksporto planas. Eksporto rinkos tyrimo ypatumai. Lietuvos eksporto problemos. Lietuvos eksporto skatinimo strategija. Lietuvos užsienio prekybos plėtros strategijos tikslai. Išvados. Literatūra.


Rinkodaros strategija (rinkų įvertinimas ir pasirinkimas, produktų pasirinkimas, eksporto metodai ir kanalai, pardavimo sąlygos, eksporto proceso organizavimas);

Eksporto tikslai gali būti detalizuoti pagal atskirus produktus bei tikslines rinkas ir įvykdymo terminus.

Lietuvos strateginis tikslas — sumažinti ir pagaliau likviduoti atsilikimų pagal BVP vienam gyventojui, skiriantį ją nuo labiausiai išsivysčiusių Europos valstybių, ir siekiant šio tikslo daug reikšmės turės jos išorės ekonominių ryšių politika.

Numatoma, kad Strategijos įgyvendinimas didins Lietuvos pramonės ir paslaugų sektorių

2) sudaryti palankią aplinką smulkiam ir vidutiniam verslui bei inovacijoms.

Plėtojant užsienio prekybą, jokios manevro laisvės nebeliko - įstojus į ES įgyvendinama ES bendroji prekybos politika. Lietuvos išorės prekybinių ryšių politikoje pagrindinį dėmesį reikia sutelkti ES vidaus rinkos reikalavimams ir konkurencijai joje. Kas atsilaikys ES vidaus rinkoje, tas užtikrins savo ekonominį augimą ir konkurencingumą pasaulio rinkose. Tai svarbu dėl to, kad, stiprėjant didiesiems pasaulio regioniniams prekybiniams blokams, išliks tendencija sąlygiškai sparčiau plėtotis vieno bloko narių tarptautinei prekybai.

6.Irma Verbienė (2007 10 18). Rusijos grožybės prieš Vakarų stabilumą. Verslo žinios.

7.Eksportuotojo vadovas / Lietuvos Ekonominės plėtros agentūra. Vilnius: leidykla “Logotipas”, 1999.

8.Vijeikis J. ir Vijeikienė B. Tarptautinis marketingas. Vilnius: Vilspa, 2003.

Lietuvos eksporto skatinimo problemos. (2013 m. Gegužės 22 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-eksporto-skatinimo-problemos.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 08:16