Lietuvos gamintojų sūrelių analizė


Marketingo savarankiškas darbas.

Įvadas. „Vilkyškių pieninės“ sūrelių tiekėjų analizė. „Žemaitijos pieno“ sūrelių tiekėjų analizė. „Pieno žvaigždės“ sūrelių tiekėjų analizė. Išvados. Informaciniai šaltiniai.


Šio praktinio darbo uždavinys buvo: tiekėjų reitingavimas, pasirenkant tam tikrą prekę. Pasirinktos prekės tiekėjus įvertinome pagal svarbą, (nuo stipriausio iki silpniausio). Tiekėjų reitingavimo analizei atlikti mes pasirinkome šiuos šešis kriterijus: kaina, kiekis, galiojimo laikas, asortimentas, sudėtis, įpakavimas. Mūsų pasirinkta prekė yra glaistyti varškės sūreliai. Tiekėjai: „Žemaitijos pieno“ sūreliai „Magija“; „Vilkyškių pieninės“ sūreliai bei AB „Pieno žvaigždės“ sūreliai „Pasaka“. Seniausią istoriją meną „Žemaitijos pienas“ atsiradęs jau XX a. pradžioje. Likę du tiekėjai susikūrė tik 1998-1999 m. Tačiau visos šios kampanijos yra Lietuvių. Mūsų komandos tikslas yra išsiaiškinti, ar visada tai, kas patikrinta ilgiausio laiko ir yra geriausia mums, todėl stengėmės visus kriterijus vertinti kuo mažiau individualiai ir priimti bendrą nuomonę.

„Vilkyškių pieninės“ sūreliai yra gaminami iš tikros varškės, tačiau jų kaina yra pigiausia iš visų trijų mūsų pasirinktų sūrelių. Asortimento kiekis taip pat nemažas, vyrauja šiek tiek kitokie, nei įprastų sūrelių skoniai (pvz.:agrastų ir kivių; vyšnių ir bananų; mėlynių; džiovintų slyvų) ir įprasti su aguonomis ir vaniliniai. Taip pat atsirado „Vilkyškių pieninės“ nauja sūrelių linija „Murr“.

Lietuvos gamintojų sūrelių analizė. (2016 m. Gegužės 26 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-gamintoju-sureliu-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 05 d. 04:34