Lietuvos geležinkeliai organizacinės valdymo struktūros analizė


Ab lietuvos gelezinkeliai struktura. Lietuvos geležinkelių struktūra. Ab lietuvos gelezinkeliai valdymo struktura. Lietuvos gelezinkeliai struktura. Lietuvos gelezinkeliai valdymo struktura. Ab"lietuvos geležinkeliai" organizacinė struktūra. Ab„lietuvos geležinkeliai“ struktūros. Gelezinkeliai valdymas. Stabine valdymo organizacines strukturos. Ab lietuvos geležinkeliaistruktura.

Vadybos skaidrės. ,,lietuvos geležinkeliai’’ organizacinės valdymo struktūros analizė. Organizacijos bendra charakteristika. Organizacijos organizacinės valdymo struktūros analizė. Organizacijos organizacinės valdymo struktūros charakteristikų analizė. Išvados. Vyrų ir moterų skaičiaus pasiskirstymas pagal amžiaus grupes (. Metų ict duomenimis). Organizacinių valdymo struktūrų tipai. Linijinė valdymo struktūra. Funkcinė valdymo struktūra. Štabinė valdymo struktūra. Valdymo metodai. Darbo pasidalijimas. Geležinkelių transporto pagrindiniai ilgalaikės plėtotės tikslai. Kooperatyvai ir jų veiklos specifika. Centralizacijos lygis. Struktūrinės grandys. Įmonės hierarchija. Valdomumo norma. Koordinavimasis. Lietuvos geležinkelių tinklas. Delegavimo principas. Specializacija. Išvados.


Paremtas vertikalios krypties principu, kai darbo veikla ir aptarimas vyksta tarp tam tikrų skyrių vadovų ir jų pavaldinių. ,,Lietuvos geležinkeliai’’ organizacijos darbo pasidalijimo pagrindinės gurpės: 1. Vyriausieji pareigūnai ir valdytojai 2. Specialistai 3. Technikai ir asocijuotieji specialistai 4. Tarnautojai 5. Paslaugu sektoriaus darbuotojai 6. Kvalifikuoti darbuotojai ir amatininkai 7. Įrenginių ir mašinų operatoriai ir surinkėjai 8. Nekvalifikuoti darbininkai.

Kooperatyvas – būdas aprūpinti ir padengti grupės ar individualių įmonių kaštus, taikant savitarnos principus. Kooperatyvo nariai užtikrina aprūpinimą lėšomis ir bendrą kontrolę, dalinasi patirtimi bei įgūdžiais. Tikslai: užtikrinti paslaugas ir kapitalo kiekvieno nario indėlio dalimi.

  Organizacijos naujų projektų kūrimas yra kuopščiai apsvarstomas ir išanalizuojamas. Nustatoma nauda ir žala. Apsvarstomi ateities planai.

Oranizacijos kiekvienas sektorius ar padalinys turi atsakingas jiems pavestas užduotis bei nustatytą atlikimo laiką. Kiekvieno skyriaus atskiri sektoriai pavaldūs tik aukščiausiam vadovui arba skyriaus padalinio viršininkui.

Aukščiausia valdžia priklauso įmonės direktoriui. Jam pavaldūs yra direktoriaus 4 direktoriaus pavaduotojai,vyriausiasis finanincininkas, direktoriaus patarėjas.

Direktoriaus pavaduotojam yra pavaldūs geležinkelių ,krovinių, keleivių bei plėtros dapartamento vadovai. Vyriausiajam financininkui yra pavaldūs trys financų dapartamento vadovai. Direktoriaus pavaduotojui yra pavaldūs teisės ir personalo departamento vadovai.

Įmonės darbuotojai vadovaujasi aukščiausiojo lygio vadovo nustatytomis taisyklėmis. Geležinkelių transporte įrengtos susiekimo priemonės ,bei kitos sistemos leidžiančios rasti optimaliausią kelią į iškrovimo/pakrovimo ar keleiviu išlaipinimo vietą. Taip pat leidžiančios per palydovą nustatyti lokomotyvo esamą butį.

  • Vadyba Skaidrės
  • 2012 m.
  • 23 puslapiai (1354 žodžiai)
  • Vadybos skaidrės
  • MS PowerPoint 1448 KB
  • Lietuvos geležinkeliai organizacinės valdymo struktūros analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvos geležinkeliai organizacinės valdymo struktūros analizė. (2012 m. Lapkričio 20 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-gelezinkeliai-organizacines-valdymo-strukturos-analize.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 01:26