Lietuvos ir užsienio autobusų įmonių charakteristika


Marketingo analizė. Lietuvos autobusų įmonių pagrindinė charakteristika. Detalesnis aprašymas. Užsienio miestų autobusų įmonių pagrindinė charakteristika. Detalesnis aprašymas. Išvados. Priedas.


Pastebėtina tai, jog autobusų lengvatos taikomos vienodai, nepriklausomai nuo autobusų įmonės, kadangi egzistuoja Lietuvos Respublikos transporto įstatymas, pagal kurį suteikiamos nuolaidos. Skiriasi tik kaina, nuo kurios nuolaida suteikiama. Taip pat įstatyme nurodyta, kokie asmenys, turi teisę autobusu važiuoti nemokamai.

Visos viešojo transporto įmonės turi ne tik vienkartinius bilietus, bet ir terminuotus mėnesinius, metinius ar trimestrinius bilietus. Mažesniųjų miestų viešojo transporto įmonės dar neturi elektroninių bilietų sistemos. Tačiau absoliučiai visos įmonės turi internetines svetaines, kai kurios jų (didesniųjų miestų) turi Facebook paskyras.

,,Busturas‘‘ internetiniame puslapyje galima rasti autobusų laikų grafikus, kainas, lengvatas, informaciją apie patį elektroninį bilietą. Taip pat čia yra informacijos apie pačią įmonę, jos įstatus. Įdomu tai, jog svetainėje pateikiami ne tik miesto autobusų tvarkaraščiai, bet ir tarpmiestiniai. Patogu, jog bilietus galima pirkti internetu. UAB,,Busturas“ vizija – moderni, konkurencinga įmonė, teikianti aukščiausios kokybės keleivių pervežimo paslaugas. Įmonė su keleiviais ryšius palaiko Facebook paskyroje, kur teikia įvairias naujienas, akcijas ir pan.

Šiaulių miesto keleiviai, pasak ,,Busturo“ yra sąžiningesni, nei anksąiau, kadangi mažiau pagaunama „zuikių“.

  • Marketingas Analizės
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1067 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo analizės
  • Microsoft Word 203 KB
  • Lietuvos ir užsienio autobusų įmonių charakteristika
    10 - 9 balsai (-ų)
Lietuvos ir užsienio autobusų įmonių charakteristika. (2016 m. Sausio 18 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-ir-uzsienio-autobusu-imoniu-charakteristika.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 03 d. 04:33