Lietuvos marketingo aplinka


Marketingo referatas. Lietuvos marketingo aplinka. Ekonominiai rodikliai. BVP tenkantis vienam gyventojui. Vidutinis darbo užmokestis ( priskaičiuotas). Vartojimo išlaidų struktūra. Socialiniai rodikliai. Gyventojų skaičius. Vyrų – moterų struktūra. Gyventojai pagal amžių iki 16 m. , 16 – 60 m. , 60 ir daugiau. Politinė – teisinė verslo aplinka. Mokslinė – technologinė aplinka. Ekonominė prognozė. Socialinė prognozė. Šaltiniai.


Atliekant tyrimą bus analizuojama Lietuvos marketingo aplinka. ir pateikta prognozė . Marketingo aplinka yra skirstoma i į mikroaplinką ir makroaplinką, tačiau šiame darbe bus gilinamasi tik į makroaplinką.

Į makroaplinką įeina penki elementai, kurie taip pat yra tam tikros aplinkos. Tai ekonominė, socialinė – kultūrinė, politinė – teisinė, mokslinė – technologinė bei gamtinė aplinka. Ekonominiai aplinkai bus analizuojama: BVP tenkantis vienam gyventojui, vidutinis priskaičiuotas darbo užmokestis ir vartojimo išlaidų struktūra. Socialinei: gyventojų skaičius, vyrų – moterų struktūra bei gyventojai pagal amžių iki 16 m., 16 – 60 m., 60 ir daugiau metų. Techninės ir teisinės aplinkos šiame darbe turės apibūdinimus, tačiau nebus pateikiama prognozės, kaip kitiems rodikliams.

  • Marketingas Referatai
  • 2014 m.
  • 12 puslapių (1914 žodžių)
  • Universitetas
  • Marketingo referatai
  • Microsoft Word 92 KB
  • Lietuvos marketingo aplinka
    10 - 3 balsai (-ų)
Lietuvos marketingo aplinka. (2014 m. Vasario 27 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-marketingo-aplinka.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 10 d. 03:05