Lietuvos piliečių poreikio turizmo paslaugoms rinkos tyrimas


Turizmo kursinis darbas. Įvadas. Kas yra turizmas. Analitinė dalis. Turistinė kelionė. Kelionės su viena ir daugiau nakvynių. Matome, jog turizmo paslaugų vartojimas auga. Turizmo paslaugų pasirinkimo dažnumas. Tiriamoji dalis. Respondentų lytis. Repondentų amžius. Ar mėgstate keliauti. Vartotojų grupė. Keliautojo asmenybės tipas. Keliavimo dažnumas. Kelionės tikslas. Turizmo paslaugos. Pinigų suma skiriami turizmo paslaugoms įsigyti. Kelionės palydovai. Informacija apie teikiamas turzimo paslaugas. Veiksniai lemiantys turizmo paslaugų pasirinkimą. Turizmo paslaugos pasirinkimo kriterijai. Pasitenkinimas lietuvos siūlomų paslaugų kokybė. Naudojimasis sudarytais kelionių maršrutais. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas.


Pastaruoju metu dažnai girdime minima žodį – turizmas. Tiek uždaroje, tiek atviroje aplinkoje žmonės mėgsta kalbėti ar diskutuoti apie turizmo šaką, jos teikiamas paslaugas. Bet ar tikrai mes žinome kas yra turizmas ir ar naudojamės jo paslaugomis?

Kas yra turizmas? Tai keliavimas iš vienos vietos į kitą, bet grįžtama į pirmąją. Pragridiniai tikslai – pailsėti, pasilinksminti, pažinti.

Pasak „Turizmo departamento“ – Lietuvos turizmas turi didelį potencialą vystytis, bet jam trukdo: turizmo informacijos nepakankamumas, Lietuvos įvaizdis užsienio šalyse, neišvystyti geležinkeliai, jūrinio ir vidaus vandenų turizmo infastruktūra, mažokai laisvalaikio pramogų, žema dabuotojų kvalifikacija dirbančiųjų turizmo sferoje, o naujiems specialistams trūksta praktinių žinių.

Taigi, šiuo darbu mėginsiu išsiaiškinti, kas lemia Lietuvos piliečių poreikį turizmo paslaugoms. Norint pasiekti šio tikslo, išsikeliami šie uždaviniai:

1.Apibrėžti tikslinę rinką.

2.Išsiaiškinti Lietuvos piliečių kriterijus, renkantis turizmo paslaugas

3.Įvardinti turizmo paslaugų pasirenkamumo veiksnius.

4.Išanalizuoti vartotojų kelionių tikslus ir priežąstis.

5.Išsiaiškinti Lietuvos piliečių nuomonę apie siūlomas turizmo paslaugas.

Tyrimo imtis – 100 respondentų.

Tyrimo laikas – 2012. 10. 31

Tyrimo metodas – internetinė apklausa.

Tyrimo priemonė – anketa.

Pirmoje darbo dalyje, buvo panaudoti Lietuvos statistikos departamente esantys duomenys apie parduotų turizmo paslaugų kiekį Lietuvos rinkoje. Antroje darbo dalyje - pateikta kiekybinio tyrimo gautų atsakymų analizė. Šioje tyrimo dalyje, dalyvavo 108 žmonės. Anketa buvo paskelbta internete, kurią galėjo prieiti kiekvienas. Darbo pabaigoje pateikiamos išvados ir siūlymai.

  • Turizmas Kursiniai darbai
  • 2013 m.
  • 19 puslapių (1867 žodžiai)
  • Universitetas
  • Turizmo kursiniai darbai
  • Microsoft Word 110 KB
  • Lietuvos piliečių poreikio turizmo paslaugoms rinkos tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvos piliečių poreikio turizmo paslaugoms rinkos tyrimas. (2013 m. Kovo 28 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-pilieciu-poreikio-turizmo-paslaugoms-rinkos-tyrimas.html Peržiūrėta 2016 m. Gruodžio 08 d. 12:03