Lietuvos prekybos rinkos


Marketingo skaidrės.

Lietuvos prekybos rinkos. Tikslas. Kad MAXIMA būtų pirkėjams patogiausia parduotuve. Misija. Siūlyti vietos gyventojams reikalingas prekes ir paslaugas už prieinamą kainą. Vertybės. Dirbama pirkėjams“ Dirba taip. Vieninga komanda“ Išklausyti vieni kitus. Rinkodara. Reklamos pavyzdžiai. Žaidimai. Pirkėjų lojalumas. Apsiperkant prekybos centruose. Kaip vilioja pirkėjus?


Lietuvos prekybos rinkos lyderė; didžiausia lietuviško kapitalo įmonė ir didžiausias darbdavys Baltijos šalyse; kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. pirkėjų; pirkėjams siūloma daugiau kaip 64 tūkst. skirtingų maisto ir pramoninių prekių; apie 16 tūkst. darbuotojų; Lietuvoje yra 237 parduotuvės; 2016 m. pelnas 2,684 mlrd. eurų; nuo 2017 m. sausio mėn. prekybos tinklui MAXIMA Lietuvoje vadovauja Kristina Meidė.

Siūlyti vietos gyventojams reikalingas prekes ir paslaugas už prieinamą kainą.

Apsiperkant prekybos centruose MAXIMA, pateikus AČIŪ kortelę, yra kaupiama kortelės sąskaitoje MAXIMOS pinigai (1% nuo pirkinių sumos); Sukauptais MAXIMOS pinigais galima padengti iki 99% pirkinio sumos.

  • Marketingas Skaidrės
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • Ieva
  • 12 puslapių (267 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marketingo skaidrės
  • MS PowerPoint 2070 KB
  • Lietuvos prekybos rinkos
    10 - 1 balsai (-ų)
Lietuvos prekybos rinkos. (2017 m. Spalio 23 d.). http://www.mokslobaze.lt/lietuvos-prekybos-rinkos.html Peržiūrėta 2017 m. Gruodžio 14 d. 06:34